יום שבת, 3 בדצמבר 2022

500 שנים אחרי

 חמש מאות שנים נעלמו מארכיוני אוקטופוס. נסיונתיי הנואשים למצוא תיעוד, רמז, משהו עלו בתוהו. עברה בראשי המחשבה שמשפחת דלאל כנראה טרחה מאוד להעלים חצי מילניום מהארכיונים הכי מפורטים ועשירים של אוקטופוס.

אין נסיעה אחורה בזמן, וגם המאה ה- 28 בערך עוד לא ממש הגיעה להבשלה מלאה של טכנולוגיות הנדוס גופים והעתקת תודעות מגוף לגוף. אבל בשלהי המאה ה- 25 מצאתי תיעוד מפליא, מוסתר תחת כותרת שקרית "צמיחת בית דלאל", ובעצם זה תיעוד מרגש על צניחת בית דלאל. [ לא חוכמולגים, אני כותב בעברית כי זו שפת הסתרים שלי. אני לא צריך בעיות עם שליטי אוקטופוס או מורדי וילמה 12.]

"בשבת, האחד באפריל שנת 2499 אירע אירוע שהייתי עד לו. " כך מתחיל התיעוד שאני מעתיקו לכאן.

ישבתי בחדר ההסבה של שבט דלאל באיזור דוליילה המדברי. ידעתי שאני נכנסת לתוך עולם מסוכן מאוד, כי קראתי את כל ספרי ההיסטוריה על המשפחה הנהדרת הזו. כיום בראש המשפחה עמדה המטריארכית דבורית לבית דולל. ענף משנה שהתחזק בתוך השבט. האדמה שקנו להם במאה ה- 22 נמכרה ברובה עקב פרוייקטים רבים מדיי שכשלו, או לא הגשימו את הציפיות לכסף רב.

עמדתי לפגוש אותה. והיא נכנסה לחדר בזמן, ממש. אשה גבהת קומה, יפת פנים באופן קיצוני. קולה היה נעים ויצר תחושה של ביטחון ורפיון. בראש שלי התחילה נורית אזעקה להבהב וצפירה מחרישה, שרק אני שמעתי, באוזניי. קמתי לכבוד המטריארכית וקדתי.

לאחר ברכות ודברי נימוסים שנאמרו לצורך הפגת כל עירנות מצדי הגענו לעיקר. מה רצונך, היא שאלה. אני היסטוריונית וארכיאולוגית וחוקרת של "ההגירה הגדולה מטרה". בטח ראית את הסרט הדוקומנטרי שהכנתי. בזמן הכנת הסרט שמתי לב שמשפחתך, השבט שלכם נעלם לגמרי מהאירועים במאה ה- 27. איך זה קרה? דבורית חייכה ברוגע. מועצת השבט החליטה על כך, היא אמרה. הפסדנו כסף רב, נגנבו מאיתנו פטנטים רבים, ובעיקר תוכניות היסוד לחלליות-על.

הוצאתי את התיקייה שלי וקראתי ממנה: חבר העמים האנושי החליט על כמה משפחות עילית שתנהלנה את כל פרוייקט העל הגאלאקטי. ביניהן משפחת הקיסר, משפחות המיסטיקנים והטלפטים היהודים [שתי משפחות לצורך גיוון גנים], משפחת בוני החלליות ומשפחת מומחי המחשב ובינות מלאכותיות. נמצאה גם קבוצת בינה מלאכותית שזכתה בכינוי - קבוצת כוכב הגאולה". המשכתי לקרוא - נבחרו כמה משפחות שהתמחו בהנדסה גנטית, בחקר חשמל-מוח-תודעה ומשפחת מיילדות שמאמצע המאה ה- 27 מייצרת גופי אנוש חדשים לאנשים קיימים. בדף שקראתי ממנו היה גם - מתברר שלאחרונה נמצאה טכנולוגיית העברת תודעות. יקרה להחריד. אז רק משפחת הקיסר/ית זוכה בה בינתיים.

אף מילה, הערתי בלחש, על המשפחה שלכם. מייסדי מדעי האדם החדשים. דבורית ישבה בשקט מוחלט. עיניה לא אמרו דבר. הוספתי מהר, המידע שקראתי לך אינו "סודי". הוא נמצא כבר במאגרי המידע הגאלאקטיים הקיימים, מוזר בעיניי שאינך מכירה את זה. חשבתי שזה יגן עליי.

משסיימתי שמתי לב שדבורית איננה. במקומה עמדו לידי שני גברים גדולים ומפחידים. האחד הציג עצמו כעומאר ואמר לי: אנחנו יודעים מאיזו משפחה את, פרופסור אלמוג לבית חקלא. עלית גבוה ממעמד משפחתך כחקלאי שלחין עלובים. הסמקתי במבוכה. הם יודעים.

עומאר הוסיף, מרגע זה את הופכת לרחם מולידה עבור משפחת דלאל. תקבלי תפקיד כמורה וכמרצה באוניברסיטה שלנו, אבל אל תצפי להיות חופשיה יותר עד סוף ימייך.

כאן, לצערי הסתיים המסמך שמצאתי באוקטופוס.

אבל מצאתי דפים ומסמכים אחרים, גלויים ופורמליים. מאתיים שנים אחרי. מתברר שהשבט מרד בהנהגת בני האנוש, שכבר התישבו להם בכוכבי מערכת השמש. הם חסמו לחלוטין את הגישה לאדמה שלהם, למדבר. הפסיקו למכור חומרים שיצרו במיוחד לטכנולוגיות המרת גופים, שינוי גופים. מחקרי יסוד על העתקת תודעות.

תיעוד הקרב האחרון 

שמי ליאונרד דה סנטוס, גנרל בצבא הנהגת בני האנוש. בישיבת ההיערכות והתדרוך לקראת הפלישה לארץ ה"דלאלים" נמסר לנו מפורשות: יש לדאוג שהמטריארכית תישאר בחיים ותובא למתקן מעצר שלנו. יש לדאוג ששני זכרים לפחות, רצוי ילדים על גבול גיל ההתבגרות ייתפסו אף הם. ודגש: אסור שיהיו ילדיה.

נחתנו שני גדודים בגבול ארצם. היו לנו כמה תותחי לייזר בעלי מנעד של 180 מעלות עם עוצמה של פצצת אטום קטנה. זו אנרגיה נקייה, היא שורפת אבל לא גורמת לנזקים גנטיים. 100 חיילים מאובזרים היטב. חשבנו שיהיה קיר מגן, אבל להפתעתנו, דבר לא עמד בדרכנו למרכז השליטה של הדלאלים. משנכנסנו לאולם הראשי, ראיתי את המטריארכית לבושה בלבן, יפת תואר. היא חייכה אלינו ואמרה: ברוכים הבאים. חכיתי לכם זמן רב מדיי. תצילו אותנו.

יוריק, הסגן שלי דרש לשרוף אותה, מיריק הסגנית הציעה לתפוס אותה לפני שתתאבד, להכנס לבתים ולחטוף 2 ילדים ולהשמיד את כל בתי החרושת והמעבדות. 

נגשתי אל המטריארכית, נשקתי באבירות את כף יד ואזקתי את ידיה. מיריק חזרה אחרי רבע שעה עם שני ילדים. אלה שלך, שאלתי את המטריאכית? לא אלה לא שלי. לי כבר אין ילדים המון שנים. אבל אלה גם לא הנכדים שלי, לא הנינים שלי. הם מענף הדילול, שתפקידם היה למזער את הנזקים שיצרנו בגאווה שלנו.

הם באים אתך ואתנו. אני מציע שתתני לחיילים שלי את נקודות הציון ברחבי המדינה שלכם על מנת שנוכל להשמיד מבלי להרוג אדם. אמרתי ביובש. היא לא התווכחה, קיבלתי 40 נקודות ציון. יוריק קיבל אותם. אחרי 24 שעות, עלינו על ספינת החלל שלנו, והבאנו את בני האדם שנדרשו למרכז מאדים.

ברצוני להעיר - אף אדם לא נהרג בפשיטה שלנו. לא ברור לנו אם השמדנו את כל המתקנים. עזבנו ארץ מדברית לנפשה. שבט דלאל נעלם. האמנם?

הערה של דה סנטוס אחרי 50 שנים:

קראתי את הדוח שלי. האם הנהגת המין האנושי טרחה לרדת לדקויות הדו"ח? האם את מישהו הטריד שהמטריארכית ושני ילדים באו איתנו בשקט. האם באמת יוריק הרס מתקני מחקר?

דוח משנת 2951 שמצאתי מתחבא בתיקיה תחת הכותרת, דלאל גילה לי שהמטריאכית, הילדים הפכו באמצעות בציר ביציות וזרעים לקבוצה המונה אנשים רבים, והם נשלחו אל אוקטופוס, שרק החלו להתישב בו. הם יושבו באדמות סביב ההר הענק, שעליו הוחלט שיהיה לבו של הכוכב, ובשל הכשרתם ההיסטורית הם הפכו אחראים על מעבדות השיבוט השונות, על טכנולוגיות להארכת חיים, שינוי אברי נשימה ושינוי גופות המדענים שעובדים באוקטופוס. נמנעה מהם האפשרות לאמן את הגופים החדשים של שליטי אוקטופוס במיומנות המוחית.

פרופסור אלבניה דה הבילנד פירטה את שמות המקורות הגנטיים של משפחת דלאל שבאוקטופוס, וציננה בהדגשה - הדלאלים לא עברו מטאמורפוזה של ריבוי גפי יד. הם נשארו הומוספיינס, למעט שינוי אברי הנשימה שלהם והביוכימיה של גופם עקב האטמוספירה האחרת של אוקטופוס.

אלה משפחות המוצא:

1. משפחת דלאל - המטריארכית

2. משפחת שלחין - ההיסטוריונית שנלכדה על ידי דבורית

3. משפחת המיסטיקן יו"ר וועד המנהל של אוקטופוס

4. משפחת הקיסרים תרמה אף היא

5. גנים מבעלי חיים יחודיים שמאפשרים לדלאלים לא למרוד, לקבל את שיעבודם כיציאה לאור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...