יום רביעי, 30 בנובמבר 2022

שבט דלאל

 הערה עצמית - יש לקרוא את הכל ולתקן ולעדכן פרטים.

אינציקלופדיה גאלקטיקה, שנת 4550, ינואר.

ערך-על, ניסוי וילמה 12. כותב אחראי - אריקטטוס [35]

אין לנו החוקרים של אוקטופוס, אלה הממונים של עדכון, שדרוג, שיחלוף מידע על שבט דלאל. שבט דלאל מופיע בפעם הראשונה באירוע וילמה 12, כמעט 200 שנים לפני תחילת מימושו בפועל.

ציקדה, פטישון וירקון פוגשים כל אחד נציג אחר מהמשפחה, בצורתו האוקטופוסיאנית, כשראשו במסכת נשימה, כי האטמוספירה באוקטופוס שונה מזו של טרה ופלנטות דמויות טרה.

חיטטתי בלי סוף ברשומות שישנן באוקטופוס. לקח לי למעלה ממאה שנים וגלגול וחצי להקיף את כולן ולזקק מתוכן מידע מרתק על המשפחה הזו וגורלה, לפני שפגשו את טמהארי ואחרי שהסכימה המטריארכית דולית להצטרף לתוכניות טמהארי.

מהרשומות עולה ששורש המשפחה נמצא על טרה, באזור שנקרא אז עיראק. היום על טרה זה אזור ענק של מדבר כפוי לצרכי אנרגיה ואיזון האקלים הפלנטרי. בסוף המאה העשרים שלושה מבני המשפחה ברחו מעיראק, ונדדו לכיוון היבשת הקרה אך המתחממת אירופה. שם עבד אל דלאל התחתן עם מקומית ששמה אלאונורה טפופומיץ', מהגרת מאירואסיה. האחות דינה אל דלאל התחתנה עם מליארדר מבוגר ממנה בשלושים שנים, אדוארד עיד אל חרב. חמישה ילדים ילדה לו, אך גם ירשה את האימפריה שלו, מה שעזר לה מאוד לעזור לשני אחיה. האח השלישי, עימאד אל דל דלאל היה שחקן שייקספירי בהכרשה אבל לוהק לתפקידי ערבים שונאי אירופאים. הוא חי עם גבר הודי, היו להם חמישה ילדים משלוש אמהות פונדקאיות.

שוו בדמיונכם את הפגישה הזו:

אולם ענק בביתה של דינה עיד אל חרב. כולם נמצאים, כולל הנכדים, הנינים. עבד אל דלאל פתח: משפחה אהובה. כורש הוא אבינו הביולודי-הגנטי ואבינו הרוחני. אנחנו רוצים לשוט לכוכבים, להתנחל בכוכבים רחוקים. להביא לגלקסיה שלנו את המיטב של הגנטיקה האנושית, משפחת דלאל.

פרצי הצחוק סביב השולחן היו אדירים. אחד מאחייניו הציע לו לדאוג לדיון המוגן שלו, כי הוא מתקרב במהירות לנקודת האל חזור. האחרים התפזרו ברחבי האולם, אכלו שתו, צחקו הסדירו עסקות ענק, ובעיקר דאגו להגדלת ההון העתק של המשפחה, השבט.

עבד אל דלאל לא הוטרד. הוא שמח מהתגובה, כי מראש לא רצה שותפים רבים מדיי. מראש הוא כבר הדביק בהתלהבות את שני בניו, שניים מאחייניה של רעייתו. שלושה אחיינים מהשקטים והחכמים. אחיין אחד שידע להפוך כל דבר לזהב הפך ליועצו האישי.

הוא פנה מחדש לשבט - משפחה אהובה, אני מבקש להפריש מההון המשותף, שלנו מליארד דולר להקמת מכון מחקר גנטי, זקנה, אריכות ימים, התמרה ושינוי גוף האדם. מייד אחר כך, הקיר מאחורי הואר באמצעות שקופית, עליה סמל המשפחה, משפט הבסיס בקוראן - אין אלוהים בלעדי אלוהים ועבד אל דלא שליחו. כן בהחלט, השתררה דממה. האוזניים הזדקפו: נעורים, טיפולי יופי, מליארדים על מליארדים מהשקעה זו. הרחקת הזקנה, תרופות למחלות קשות. האף הריח עושר בלתי רגיל.

כאן נגמר הסיפור הסאטירי הקטן שהתפרסם בשלהי המאה ה- 21, עת החברה האנושית כבר החלה בנדודים ממשיים לגלקסיה. צריך רק לזכור, חברת האחזקות "דלאל אוטופיה בע"מ" וזו לא היתה חברה ציבורית, כל המניות היו בידי המשפחה, שהתרחבה וגדלה עד כדי כך שבמאה ה- 22 הם רכשו שטח מדברי ענק באפריקה, בגודל של 25 אלף קילומטרים רבועים. הקימו מפעל מים, מפעל אנרגיה, שמורת טבע מדברית לגמרי, מתקן שילוח טילים לחלל פרטי לגמרי. 

יש הרבה מידע על מדינת אל דלאל. שמועות מרושעות טענו שבגלל נישואי קרובים הם נאלצו להסטי את מחקרי הגנטיקה לפתרון עיוותים ופגמים גנטיים. בד בבד המשיכו לרכל, שהם למדו על בוריה את מלאכת  התמרת הגוף האנושי לצרכים שונים. ולא, הם לא למדו/לימדו את מלאכת העתקת האדם מגוף לגוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...