יום שישי, 25 בנובמבר 2022

מארגנת

 מתי טמהארי החלה ממש בפעולותיה לקראת מימוש פרוייקט וילמה 12? מי נתן לה את ההנחיות הראשונות? מדוע היא נבחרה מכל הצוות שעבד בקודקוד מרכז אוקטופוס?

בפעם הראשונה שטמהארי באה לעולם בצורה החדשה מרובת הזרועות שלה, עת הגיעה לגיל 15 בערך, הגיל בו מומחי העתקת גופות ויצירת הגופים החדשים מתחילים לקצור את הביציות מגופה ולהקפיאן לדורות הבאים היא פגשה את יו"ר הוועד המנהל של אוקטופוס.

"בגלל מי שהיה אביך ומי שהיתה אימך" כך פתח מייד עת נכנסה לחדרו הצנוע יחסית, "נבחרת לנהל את פרוייקט וילמה 12. עלייך לתכלל את כל האירועים הקשורים בוילמה 12. עלייך להיות בקשר קבוע אתי. רק אני מחלק לך הוראות. כל תקשורת ביני לבינך חסומה ליירוט מכל סוג".

טמהארי התישבה על כיסא מיוחד שהומצא במיוחד עבור אזרחי אוקטופוס עתירי הזרועות. סביב צווארה היה קולר עבה, אליו מחוברי כשישה כבלי מחשב. מאוזניה בלטו 2 אנטנות, ועל ראשה כתר עם התקנים פנויים. ידיה רצו הלוך ושוב על קלידי שלוש מקלדות, בעודה מקבלת מידע מורכב על התוכניות של האימפריה, כלומר אוקטופוס, לישוב וילמה 12. היא גם מבינה באותו הרגע, שלה לא יהיה מקום כפי שהיא נראית על וילמה 12. היא מבינה שוילמה 12 יהיה פרוייקט של הומוספיינס בעלי ארבע גפיים, כמו על טרה.

מכתב קצר שהיא קוראת שמה לב אליו בתוך שטף המידע זורם לראשה מגלה לה כמה וכמה דברים עומדים מאחורי התוכנית הזו. אחד מהם, החזרת מנהלי אוקטופוס לצורת ההומוספיינס, פיצול תודעה: שלישייה שלטת באוקטופוס ומקבילתה האנושית-הטהורה בוילמה 12.

טמהארי עזבה את הפגישה כשבראשה מתרוצצים רעיונות רבים מאוד. בראש ובראשונה היא חייבת להקים את הצוות שלה. בעודה יושבת במשרדה, מתרגלת את חלוקת המוח לקטעי קשב, עפ"י סדרת תרגילי החובה של היו"ר, היא נזכרה שיש לה משפחה. בטח קרובים של אביה, או קרובים לביצית ממנה נוצרה. ללא היסוס היא פנתה הישר למאגר הנתונים וחיטטה. מצאה את משפחת דלאל, יחסית מהר. מתברר שהם שייכים למעמד נותני השירותים באוקטופוס, וחיו במישורים של הכוכב.

לא קל באוקטופוס לפגוש אנשים ממעמד אחר. הצורך העמוק של היו"ר והוועד המנהל לשמור על סודיות מוחלטת, חייב אותם להקפיד שבעלי השררה והכוח יהיו מנותקים לגמרי. הם העבידו בלי רחמים את בעלי התפקידים, מחקו לגמרי כוונות וצרכים חברתיים, יצר המין וכל הקשור אליו מזמן הפסיק להתקיים על אוקטופוס. רחמים מלאכותיים, קצירת ביציות ואיסוף זרעונים היו חלק ממלאכתם של נותני השירות.

תפקיד אחר היה של יצרני הגופים אליהם הועברה תודעת השליטים, ואותם המיוחסים בין המעמדות המשרתים. יצור גופים היה מלאכה עדינה ביותר, מפני שכל עותק חייב להיות זהה לקודמו.

טמהארי הכירה את סיפור דניאל ל'מורטה, שבטעות יצרו לו גוף אחר. העברתו לגוף שאינו שלו עוררה בו קשיים אדירים של תפקוד. התודעה שלו לא זיהתה את הגוף, הפעילה לחצים שונים על הגוף, שלא הכיר את התודעה. דניאל התאבד.

משפחת דלאל היתה אחראית על גידול הגופים, וטיפול בגופים לאחר נטישתם בחוות הזקנים השונות. חוות הגופים, הן של הצעירים והן של הזקנים היו במישורים. הצעירים גדלו, חונכו לכתוב ולקרוא. עברו תהליכים מורכבים של התאמת המוח לרב תפקודיות נדרשת, ואת הקשר לידיים המרובות שפועלות בו זמנית. חוות הזקנים היו מעין גן עדן. הגופים הנטושים שמרו על שמם ומספר הגלגול שלהם, חיו למעלה מ- 100 שנים. פעמים רבות הוזמנו לשיחות וליעוץ, כי נשארה בהם תודעה בסיסית, שהתפתחה במקביל לתודעה שהשתמשה בהם. טמהארי בשלב די מתקדם של תוכניתה עברה לדון ולהתיעץ עם קודמותיה בתפקיד.

דולית לבית דלאל זומנה למעלה ההר לפגוש את המנהלת טמהארי. דולית ידעה שטמהארי היא בתו של [ נא לצרף לכאן את שם אביה המקורי, המטורף], שהיא נחשבת לאחד מהכוחות הכי חזקים באוקטופוס, ודי חששה מהמפגש. מה עשינו רע, שאלה את עצמה? הדרך למשרדיה של טמהארי כללה נסיעה בת שעתיים ברכב מקרטע במעלה ההר, בתוך ההר הם נסעו בקרונית שנעה בשקט בתוך תעלות צלינדריות מוארות באור חווריין ודי מפחיד.

נקשה על דלת המשרד. הדלת נפתחה. בקצה החדר היא ראתה דמות קטנה, שמראשה בולטים כבלים חופשיים, שידיה נעות במרץ על כמה וכמה מקלדות, ובכל זאת, הסתובבה אליה, חייכה ושבתה את דולית בקסמה. פניה של טמהארי היו מפליאים ביופים. צבע המוקה של עורה החלק, הליסון של עיניה וצבען הכחול עמוק עמוק. אפה הקטן והעדין ושפתיה העדינות. הכל שידר יופי בלתי רגיל. שלמות רוחנית ונפשית. דולית נרגעה לגמרי.

טמהארי הזמינה אותה לשבת. התבוננה בה, התבוננה בגופה האנושי לגמרי ושאלה אותה אם תסכים לצרף כמה מבני משפחתה לתוכנית וילמה 12. דולית לא הבינה. וילמה 12? מה זה?

וילמה 12, הסבירה טומהארי היא ניסוי גדול שאוקטופוס מבצע יחד עם הקיסרית, שתמשיך גם עם הקיסר וכל הבאים אחריהן.הם. היא מנהלת את הניסוי הענק הזה, שדורש וידרוש מאות שנים של הכנות, כשלונות ונצחונות, והיא חייבת שיהיו לה עוזרים, שתוכל לסמוך עליהםן, והעוזרים יהיו רק בקשר אתה. "יש לי אישור מיו"ר הוועד המנהל לפעול כרצוני. יש לי תקציב אינסופי, כניסה והפעלה של כל מתקן כאן או באימפריה. אני חייבת אנשים שאני יכולה לסמוך עליהם בעיניים עצומות". למה בחרת בנו שאלה דולית?

"אתם קרובי דם שלי", אמרה טמהארי. "אני מבטיחה לך", היא אמרה לדולית, "שמעמדכם ישתפר. לא תוכלו להצטרף להנהלת הכוכב. אני גם לא ממליצה לכם. עדיפים פי אלף החיים שלכם במישורים עם ארבעה גפיים וריבוי טבעי.  אבל אני זקוקה לפחות לעשרה מבני משפחתך, גברים ונשים, שיעברו את השינויים ההכרחיים בגופם. אבל אם אצליח, אני מבטיחה לתת להם גמול ענק."

דולית הקשיבה, שמעה הרבה מעבר למלים עצמן. היא הכירה כמה טמהארי צעירות וכמה נטושות. יופיה של טמהארי הנוכחית העיב על יופין של הצעירות והנטושות, כי בתוך הגוף היתה טמהארי עצמה. היא התפתתה לומר "כן" [כמו שאמרו די מהר נבחריה של טמהארי בעוד 1000 שנים], אבל ביקשה כמה ימים על מנת לקיים כנס משפחתי, להחליט כן/לא ולבחור את הנציגים, אם המשפחה תסכים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...