יום שבת, 19 בנובמבר 2022

וילמה 12

 וילמה 12 הוא כוכב לכת שהתגלה בעת יציאת האדם ממערכת השמש אל הגלקסיה בה היא נמצאת, שביל החלב. היציאה אל החלל היתה קשה, מורכבת מאוד ומונעת בדחיפות בשל הזיהום שיצרנו בטרה, על לונה ובכוכבים האחים של טרה, סביב השמש.

מועצות הכוכבים המיושבים התארגנו לחודש היוועצויות על גנימד, שהתפתחה בו מושבת ענק תת קרקעית של טרנים, ובשל מיקומו הפך לשווצריה של האימפריה המתהווה. הנושא היה "טרה 1", או "גאיה 2" או "דאנו 1". חודש נובמבר שנת 2566.

הגיעו אליו כל שליטי מערכת השמש, כל אחד ופמלייתו, והם ישבו חודש תמים ויצרו את פרוטוקול אוקטופוס, פרוטוקול קיסר-קיסרית, פרוטוקול התערבויות ב- דנ"א, המרת גופים, מוסר ושאלות מוסר חדשות.

אבל, עפ"י רשומות שמצאתי, כ - 2000 שנים אחרי, קבורות באיזה ארכיון הכי נידח על אוקטופוס, ובאישורה של מועצת האינציקלופדיה גאלאקטיקה, המנוהלת ע"י הוועד המנהל של אוקטופוס, התברר שוועדת סודית עבדה על הקמת ספינות "הזרעה" וספינות "הארצה" בעלות גודל לא יאומן. חלק חשבו על גודל של לונה לפחות, אחרים חשבו על גדולות יותר.

היו קשיים רבים. הפיזיקה של המאה ה- 26 עוד לא פתרה שאלות תאוצה רבות בחלל, חורים שחורים ועיקופי מהירות האור באמצעות חורי תולעת לא הניבו הרבה. היו שאלות של הנדסה וגיאומטריה ומתמטיקה של יצירת גופי ענק, והמחשבים, על אף היותם כבר בעלי תודעה עצמית, עוד לא הגיעו למצב בו יכלו לסייע.

פרופ' [ מייסד שושלתה של טמהארי - לברר השם] היה הראשון שהתיצב באולם האסיפות הקטן, בו שהו נציגי המשלחת לאוקטופוס, מועמדים ראשוניים לתפקיד הקיסר/ית וקומץ מדענים ובינות מלאכותיות, מיוצגות באמצעות אווטארים מרעישים ביופים וצבעוניותם. יש לי, הוא אמר, יש לי יעד נחשק, שזה עתה הגיע אליי מידע אודותיו. זה כוכב לכת שנע בין שתי שמשות, אחת אדומה ואחת חיה ונראית צעירה. עפ"י המידע שקיבלנו מהטלסקופ הענק שהעלינו לחלל לפני כ- 100 שנים, פרוייקט אובמה-אופרה ווינפרי, המרחק שלו מאיתנו הוא כשבעים שנות טיסה בחלל, לא במהירות האור.

הגיע הזמן, רעם בקולו הדרמטי, זקנו המסודר כקופסה רבועה ושפמו הקצוץ מעל שפתו העליונה, יצרו רושם של עוצמה בלתי נתנת להבסה כלל, שניצור את עתידנו. עתידנו הוא "וילמה". וילמה. מעתה שם הקוד לפרויקט הסודי הזה הוא וילמה. כל שינוי מערכות, או התקדמות יקבל מספר. כך שכעת אנחנו עובדים על וילמה 1.

הדממה בה התקבלו דבריו הרעישה כמו מאות תופים בקונצרט בינכוכבי. [ התפתחות מופלאה של מוזיקה-פיזיקה-תקשורת לווינים- משחקי אור וצבע- הבנת האור.] האנשים והנשים הניעו ראשיהם מעט המומים. הם לא ציפו לזה. ראשת מועצת מאדים שאלה, אתה רוצה ליצור קו זמן חדש לבני האדם? מדוע אתה נחוש לענין פלנטה דומה-זהה לטרה? 

הדיונים שנערכים כאן, קטע אותה, מנכ"ל חברת מחצבים שניצלה את כוכב חמה ללא רחמים, מאפשרים לנו ליצור טיפוסי אדם שיוכלו לחיות במצבים הכי קיצוניים אפשריים לחיים. התפתחות ה- בי"מ [ AI] ושיתוף הפעולה שלנו אתם פותח לנו עולמות אינספור, צורות חיים אינסופיות.

וילמה, כוכב דמוי טרה, קטן? גדול? ולמה וילמה, לכל הרוחות, הרעים בקולו יו"ר האו"מ של טרה? וילמה היא שחורה מהמאה העשרים, האיילה השחורה. דמות מהפכנית שבטאה לדעתי את רוח האדם בצורה המושלמת ביותר. וילמה רודולף. 

המקובל היהודי שישב באולם הקטן לא דיבר עד עתה. לפתע הוא קם. שיערו השחור, פניו המולטיים וקולו העמוק הפסיקו את ההמולה. כל החישובים שלי, כל הסטטיסטיקות שאני עורך בהתאם לתורות בהן אני מאמין מצביעות על כך, שאם ברצוננו לשמור על המין האנושי, כמות שהוא, או לפחות לשמור על בני אדם שייראו כמו בני אדם כיום, שהשינוי היחיד בהם יהיה אבולוציוני ולא באמצעות התערבות ביולוגית-כירורגית-טכנולוגית, עלינו למצוא כוכב חדש. דמוי טרה, דמוי גאיה, דמוי "הארץ התיכונה". אם וילמה היא הכוכב, הפלנטה, אנחנו נטוס לוילמה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...