יום שבת, 12 בנובמבר 2022

אכספוזיציה, וילמה 12

 וילמה 12

 

אקספוזיציה

באינציקלופדיה גאלאקטיקה של דוגלאס אדאמס לא מוזכר עידן ההתפשטות, המילניום הרביעי מאז הלך ההוא ישו לעולמו.

אחד מהאירועים המסעירים ביותר במילניום הזה התרחש במאותיו הראשונות, לאחר שבני האדם כבר למדו היטב לשלוט בטכנולוגיה של הארצת פלנטות וכוכבים, הנדסה גנטית ו-ויתור על דפוס הגוף ההומונואידי - ארבעה גפיים, ראש, ושלד פנימי. בני אדם גם הצליחו ליצור התמרה בראותיהם ושינוי בצורך לנשום רק אוויר של טרה, עברו לנשימת מים, נשימה מוגברת דרך העור, אמפיביות, ומה לא?!.

האירוע הדרמטי, שאולי, שינה קצת את פני האימפריה הגאלאקטית של שביל החלב היה מקרה "וילמה 12". מקרה מסובך מאוד, שראשיתו לא העידה על אחריתו, ואחריתו לימדה כמה וכמה פונקציונרים שיעור בשליטה, בהערכה עצמית ובחירות האדם.

לידיעה כללית, בשנים אלו התגבשה האימפרייה הגלקטית של בני האדם שמוצאם מטרה. טרה עצמה נשארה מושבה נידחת, שריד היסטורי ונוסטאלגי, אם כי על פניה חלו שינויים מופלאים. בני אדם לא איבדו כלום מהטכנולוגיה המפוארת שלהם, אבל העדיפו בחירות של חיים ייחודיים.

 האימפריה נוהלה על ידי כוכב אוקטופוס. כוכב שיועד כולו לניהול האימפריה, לאיחסון כל מסמכיה, ההיסטוריה הרשמית והלא רשמית. בכוכב הזה היה ועד מנהל שמנה כ11 חברים, שתפקידו לנהל כל אירוע שקורה בגלקסיה ומצריך התערבות. הכוכב עצמו, על כל רכיביו שימש כמחסן למידע שקודד לאטומים ונשמר באוויר, במים, באבנים, במינרלים ובגופים אחרים בו. היו שיטות רבות ומורכבות של איסוף החומר, מיונו ואחסונו, ביצוע אתחול, אחזור ושליפת מידע רלוונטי. המנהלים והעובדים נדרשו למאות רבות של שנות חיים בהן: למידה ומיומנות השימוש במקלדות חומריות או וירטואליות חייב יותר משתי כפות ידיים, ויכולת חלוקת משימות וביזור ופיזור קשה לאדם הרגיל שאינו מסוגל לעמוד בהן. התנ"ך עפ"י "חולית" של הרברט סיפק להם מידע רב על תהליכי שיעתוק בני אדם [גולם], על צבירת מידע גנטי ואחר [אפיגנטיקה] והעברתו לגולום, וכן שיטות השיעתוק אף אפשרו להם הנדסה גנטית של גוף האדם, על כוח הסם [המרקוח] ופיצול המוח למחלקות נפרדות..

הצלחות מדעיןת אלו הובילו לשיפוץ כל ספינות החלל שמטרתן התישבות, שיפור הרחמים המלאכותיים, פרוטוקולים מובהקים וחד משמעיים להנדסה גנטית. כל הספינות מולאו בצברים של עוברים קפואים, שבשעת הצורך, על פי פרוטוקול אלדוס האקסלי, הוחיו בתנאים שונים על מנת לקבל גיוון מירבי של בני אדם לתפקידים שונים.

היה גם כוכב מרכזי, כוכב השליטה המעשי, הניהולי, המבצע באימפריה. בטרה, באמצע האלף הרביעי חשבו שזה הם, אבל במרכז הגלקסיה נמצא כוכב מתאים יותר. הם קראו לו - גאיה. בכוכב הזה היה צבא, היה קיסר בובה שנשלט על ידי אוקטופוס, אבל, משאביו המלאים הוקדשו לביצוע משימות שנקבעו על ידי אוקטופס והוועד המנהל שלו. הקיסר היה גם ראש הארגון הדתי הגלאקטי, והאל השליט בפנתיאון האלים. האלה הראשית היתה גאיה, השליט שהיה בנה נקרא גילגמש. על מנת למנוע "דריכה במקום, קפאון,ף התמכרות לכוח, נוהל השליטה באמפריה היה חד משמעי- 100 שנים גבר ו- 100 שנים אשה. , גלגמש וענת. באוקטופוס עברו לתיארוך היסטורי וכרונולוגיזציה של אירועי הגלאקסיהעל פי שנות גלגמש ה-1 וענת ה- 1 וכו'.

כמו באוקטופוס, כל זכרונות האדם, הרוחניים, הגופניים נצברו ב- דנ"א ובמוח נתנים להעברה למוח ולגוף אחר, [ פרוטוקול בנות גשרית, גולום ]כך שבאופן עקרוני, כבר כ- 1000 שנים אותו גלגמש ואותה ענת שולטים באימפריה הכנענית הגדולה מכולן.

כל סיפור וילמה 12 הוא סיפור של הארצת פלנטה, שמשום מה משהו השתבש בה לגמרי. על פני השטח המציאות פשוטה. מחקרים היסטוריים ואחרים גילו שוילמה 12 הפך לקו פרשת המים באמצע האלף הרביעי.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...