יום שלישי, 1 בנובמבר 2022

טמהארי

 פרופסור, דוקטור, יועצת מדעית ראשית, אחראית פרוייקט וילמה 12. הגוף הקטן של טמהארי נרעד עת עלו במוחה התארים והכיבודים הרבים שלה. זכרון שושלת משפחתה הוסיף עוד לחץ על לחציה.

הסתובבה על כסאה, הניחה ראשה על מסעד הכסא וחזרה לגלגול השני שלה. בת 25, זה עתה נכנסה לגופה החדש ועסקה בלימודו את כל המיומנויות החשובות, ותרגלה את מוחה באמצעות ספר התרגילים הקבוע.

בחלק אחד של המוח היא התחברה עם מנהלת הכוכב. המזכיר הראשי, המנהיג זיו בן זוהר, מיסטיקן שלמד מיסטיקה יהודית במשך שנים ארוכות, מספרים שהגיעו עם הספינה שלהם לאוקטופוס, כי כל הקבוצה שם יהודים לגמרי, מיסטיקנים שחיו בניו יורק, ועסקו בקבלה יהודית ובתרגולי מוח כבר משלהי המאה ה- 20. 

זוהר אמר לה: טמהארי, פרופ' טמהארי, נעדרת מחמישה מפגשים שנועדו לטובת הגופים החדשים ושוכניהם. טמהארי התנצלה והסבירה שהמעבר הפעם מגופה הישן לגופה החדש גרם לה לחלות במחלת "המעבר". מחלת המעבר הכריחה אותי להשאר במיטה, בחדר שבועיים שלמים. היא לא סיפרה, שבזמן המחלה היא חלמה חלום שחזר על עצמו ללא הרף. היא נערה בת 18, בערך, כהת עור, רזה, שתי ידיים לה, בלבד. האחו בו רצה וקפצה והריחה את ריחות השצמחים, האוויר והחיות גרם לה להתרגשות גופנית אדירה. היא ראתה מרחוק בחור צעיר, אדמוני ובנוי לתלפיות. היא רצה אליו, נמשכת בכוח שאינה יכולה לעמוד נגדו. הבחור ראה אותה ורץ אף הוא לעברה. נפגשו ושכבו, אלא מה?!

טמהארי זוכרת את תחושות הגוף שעברו בה. תחושות באיבר מינה שבדר"כ אין בו אף תחושה מיוחדת. בטנה התכווצה בכוח, ואז מן תחושה של התרוממות רוח, כמה שניות ארוכות כנצח.

בחלק  אחר של מוחה היא עסקה בחיווטים מחדש של כמה ממסרים ללב הכוכב שהתחממו יתר על המידה. היא הפעילה יחידת תיקון רובוטית נטולת-בינה, הבהירה לה איך להכין את יחידות הקירור של הכבלים והקישורים החומריים ההכרחיות לתקינות הממסרים, לפחות ל- 50 שנים.

חלק אחר שלה, לא להאמין, טמהארי בחורה סופר רומנטית, צפה בסרט פופולארי בן תקופתה שתיאר את אהבתם הבלתי אפשרית של גבר מכוכב בו החיים הם רק בים, ובני אדם התמירו עצמם לחיי מים, כמו היונקים הגדולים על טרה לבין נערה החיה במדבריות הירח של טרה. הסיפור סיפר על חייו בקרב בני מינו, חיזוריו אחרי נערות שונות, מפגשי ההוללות והאכילה ומסר שהגיע אליו, ככל הנראה בטעות. השולחת היתה נערה יפת תואר גבוהה, שיער שחור מאוד, עיניה כחולות, גופה דק ומרחף באוויר. הוא התאהב בשניה. שניה אחר כך, לקולה של מוזיקה מיבבת ועצובה, הוא מתנתק ממעגל האכילה והאורגיה, מכסה את אברו ועולה לפני המים, שם הוא נושם עמוקות ושולח שדר חזרה עם תמונתו.

הנערה על לונה שמחה לקבל את השדר ולראות את תמונת הגבר המדהים שראתה. היא ראתה רק את פניו ואת חזהו. פנים רזים, תווים חדים, עיניים שחורות, גבות עבות ממסגרות אותן, את העיניים. אף מוזר, הזכיר קצת אף של חתול, פה בעל שפתיים אדומות ועבות. חזה רחב, ללא שיער כלל, מנצנץ בשמש.

הסרט המשיך במשך כשלוש שעות לעקוב אחרי ההרפתקאות שלהם, הדרכים השונות בהן ניסו לתמרן את מנהלת אוקטופוס, את מנהלות הכוכבים שלהם. איסוף כספים בתכסיסים מוזרים במיוחד, נסיונות לשחק עם הזמן - עבר/עתיד.

חלק אחר החל לתכנן את אירוע וילמה 12. זה היה גרגר קטן מאוד, של הרהור חולף. שם באותו חלק מוח התחילו הקווים הראשונים של וילמה 12. 

טמהארי, גלגול 5, שוב בת 25, שוב מזומנת לשיחת נזיפה על רשלנותה בהדרכת גופים חדשים. הפעם היא ענתה לזיו בן זוהר - מותר לי להיות חולה. כידוע לך, ובניגוד אליך, אינני ישנה באמת במשך 30 שנות עבודת הגוף שלי, כל גוף שלי. המוח שלי התרגל לשינה חלקית, בתורנות, אבל אני מקובעת לכיסא העבודה שלי. לבד מעשר זרועות ועשרים כפות ידיים אני מחוברת לשקיק מזון נוזלי, ומערכת העיכול שלי מפרישה חומרים באמצעות מערכת חיצונית לגוף. הרגליים שלי מתנוונות בתוך שנה לפעמים קצת יותר, תלוי באיכות הגוף החדש שלי. מותר לי להיות חולה שבועיים.

בשלב הזה, גלגול חמישי, וילמה כבר סגרה את התמונה הגדולה של מבצע וילמה 12. הרבה פרטים היה עליה להשלים, חלקי מוחה פעלו נמרצות, וחלום התשוקה שחלמה לפני 100 שנים חזר בכל פעם, עת עשתה את המעבר בין גופיה. מדי פעם, היא הלכה לבקר את גופיה הקודמים שהמשיכו חייהם בחוות הזקנים הייעודית לגופות "עבר" שלא מתו בזמן המעבר. ככל שהשתכללה טכנולוגית מעבר התודעה בין גופים זהים גנטית, פחות ופחות גופי עבר מתו. פעם אחת גוף חדש התפגר, ומחקרי עומק גילו גן מסוים, שתוקן בכל הסדרות הבאות. 

את גופות העבר ראיינה בקשר לחלום, חקרה את הזכרונות שיש להם. זו הדמנות שרק בשבועיים של "מחלת מעבר" יכלה להרשות לעצמה, כשעוד רגליה פעלו בקלות יחסית.

מהזכרונות שלהם, ומהמסקנות שלה היא הבינה שעליה ליצור קבוצה מחתרתית שתעבוד אתה. ואכן, הגלגול החמישי היא התחילה להכין את קבוצת העבודה שלה, קבוצת משפחת דלאל. משפחת דלאל, היא משפחה חדשה לגמרי, שנוצרה מהפרייה מכוונת, שטמהארי ארגנה, בין ביצית שלה לבין זרע של גבר, היא לא התענינה מי הוא, כי עם היוולד הבנערה הראשונה מזיווג זה, היא טרחה ליצור עוד כחמש לידות חדשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...