יום שלישי, 2 באוגוסט 2022

3 א, דו"ח למטה הבריאות - פרופ' טמהארי לבית תשנית

                                                                                10 ביולי 3201

 דו"ח חקירת וירוס וילמה 12

סיכום המידע

המידע על וירוס "וילמה 12" הגיע למטה שלנו בעיר מקדוניה בשנת 3200. המידע הגיע ממעבדת חלל באזור תולעת חלל 25.
המידע שמניחים שהוא אמיתי הוא:
וירוס וילמה הצליח להשמיד כל חי על כוכב "וילמה" [מכאן שמו]. על הכוכב שהיה בשלבי הארצה מתקדמים התפרצה, ככל הנראה, מחלה שגרם לה הוירוס. לדעתנו, אחד מבני האדם שעסקו בהארצת וילמה הצליח לאסוף נגיפים, להכניסם למבחנה ולצלחת פטרי, לחתום אותם בקופסה אטומה ולשלוח לחלל בגשושית הצלה קטנה.
הגשושית נמצאה, ככל הנראה, על סמן תיעוד בתוך הגשושית כשבעים שנה אחרי שילוחה מוילמה. נעשו מאמצים גדולים ליצור קשר עם וילמה, לא התקבלו מענים, וסריקות של הכוכב לא העלו סימני חיים אנושיים.
ניתוח הדגימות נעשה בחדר מעבדה סטרילי לגמרי. הלבורנטים עטו על עצמם חליפות מגן, והחדר עצמו טוהר מדי 3 שעות מחיידקים, וירוסים מכל סוג.
הדנ"א של הוירוס הוא גלגול של שני וירוסים שהכו את טרה לפני אלף שנים. וירוס האיידס ו-וירוס הקורונה. הוירוס לא פוגע בצמחים, לא פוגע בבעלי חיים. רק בבני אדם. 
שיטת בדיקות הוירוס והשפעתו נעשו על פי כל כללי המחקר כיום. ישנם תאי גידול של תאים אנושיים, תאי בעלי חיים מסוגים שונים, תאי פטריות ותאי צמחים. כל הגידולים הללו נטולי תודעה, נטולי מערכת עצבים, וכך איננו מפירים את הקוד המרכזי בחקר מחלות - לא מדביקים אף יצור חי!
רק תאים אנושיים מתו במהירות מהוירוס.
שיטת הפגיעה של הוירוס נחקרה. הוירוס תוקף את מעטפת התא ויוצר בה חריר המאפשר לו להכנס לתוך התא, להשתלט על ה-דנ"א ולהתחיל לשכפל עצמו עד לפיצוץ התא.
מידע קיים על מחקרי שני הוירוסים, ידוע שההדבקה מחייבת מגע בין בני אדם או המצאות עם אדם נגוע באותו חלל מזוהם בו.
תרופה נמצאה לפני כחודש, והיא קטלנית לוירוס. כיום היא נבדקת על תאי אנוש נגועים, עוד אין תשובה סופית.
שאלה לחקירה - איך הגיע זן משולב שני הוירוסים לוילמה 12? כיודע לנו, זני וירוסים אלימים מתגלים תדירות. אבל, וילמה 12 לא הכרנו. מיגור ה-איידס וה- קורונה במאה ה- 22 בטרה והפרוטוקול המחקרי קבע שחובה לשמור בהקפאה עמוקה את היצורים האלה לצורכי העתיד ולצרכי מחקרים שיבואו.  מעבדות מחקר שימרו את שני הזנים, ולשמחתנו אף לא אחת נהרסה במהלך מלחמות "בייג'ינג, ושינגטון, קנברה" במאה ה- 23.
איך התאחדו שני הזנים? אין לנו מושג קלוש. יש עדויות על מחקרי שילוב וירוסים למטרות רפואיות, אבל למיטב ידיעתנו מחקרים אלה הקפידו על אפס נזילה של מידע או וירוסים ממעבדות המחקר.

מסקנות

נקודת המוצא שלנו היא, אין יותר בני אדם על כוכב וילמה. 
הוירוס המשולב, ככל הנראה, זלג למרות הקפדה יתרה, מאחת ממעבדות המחקר העוסקות בשילוב דנ"א של וירוסים.
הוירוס הגיע ככל הנראה בספינת הארצה לוילמה.
חוסר זהירות, בורות הביאו לשחרורו בוילמה 12.

הצעות לפעולה 

הפיקוד העליון האימפריאלי לא מאשר הוצאת משלחת הארצה חדשה לוילמה. אנחנו חושבים, שלאור המידע המעודד ממעבדת המחקר על מציאת תרופה, שיש מקום לשלוח קבוצת הארצה וקבוצת פריון מהאיכות הגבוהה ביותר לוילמה. הן כדי להמשיך בתהליך ההארצה והן כדי לישב את הפלנטה.

מידע על וילמה

וילמה היא ירח/לווין של כוכב ענק בצבע טורקיז. הכוכב סובב סביב שמש הגדולה פי 10 מהשמש של טרה. כך וילמה מקבל אור וחום הן מהכוכב פרדי והן מהשמש. 
וילמה דומה באטמוספירה שלו ובהכרב הגיאולוגי שלו לטרה. הוא גדול מהירח פי שלושה. יש בו מים זורמים, מעין "עונות שנה" ויש בו צמחיה. לא נקלט מידע לבעלי חיים או יצורים תבוניים.

                                                                       בברכה
                                                             פרופ' טמהארי לבית תשנית
                                                             פרופ' עתיד לבית פוטין
                                                             ד"ר ברני לבית קורסיקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...