יום חמישי, 4 באוגוסט 2022

1 א' 1

 ירקון לבית רמכא בחדר הכושר. המקום היחיד בו הוא אוהב להיות. הגבר הזה, בן למשפחה השליטה של ממלכה גדולה על פלנטת דמויית-טרה שהתגלתה לפני 800 שנים, מודע היטב למעמדו הפוליטי, החוקתי והחוקי.

אבל מדיניות המשפחה מאז ומעולם היתה: בת בכורה יורשת. צאצאים אחריה פונים או לעבודה דתית, לעבודה אקדמית, מנהל מדינה או לצבא/למשטרה. ירקון במשטרת הממלכה, ועיסוקו המרכזי מניעת הברחת מינרלים יקרים מעולם הבית שלו, ארטמיס, לטרה או למקומות אחרים.

צלקותיו היו סימנים בולטים לחקירות, עימות עם מבריחים ומה לא?!

התחושה שליוותה אותו בדהירתו למכון הכושר התעצמה יותר ויותר ככל שהתקרב למכון. אפילו סוסו הגבוה והיפה, ארם, צנף והניע ראשו באי נחת. ירקון המשיך לדהור כשראה באמצע הדרך למכון חללית- מונית חלל - ממתינה.

סימני סכנה, אורות אדומים הבזיקו במחשבתו/בדמיונו, תחושה חריפה של צרבת ופיק בירכיים שמעולם לא חש גברו בו. ארם נעצר, וירקון ירד ממנו, די מבוהל חרד לחייו. ארם הסתובב ודהר חזרה, אבל ירקון למרות החרדה המשיך לכיוון מונית-החלל. 

היו לו סיבות רבות לחרוד ממונית חלל. מוניות חלל היו אמצעי תחבורה אופייני למבריחים. מונית חלל יכלה להגיע למהירויות גבוהות שניות אחרי שהתנתקה מכוח המשיכה של ארטמיס. אין בה הרבה מקום, אבל באחת מהן עבר לפני כמה שנים עינויים קשים מכנופית מבריחים. אני חייל, אני שוטר, אני בן למשפחת המלוכה, אני בן בית רמכא. כך ניסה לעודד את עצמו, בעודו מזיע ללא הרף.

משהתקרב מספיק למונית החלל, יצאה ממנו דמות מוזרה. לא ברור מהי זהותה המינית, אבל היא נראתה כמו כדור שחרחר עמוס בזרועות, או כך לפחות זה נראה. על פניו/ה של ה"יצור" היתה מסכת נשימה, שכיסתה את העיניים, האף והפנים, אבל היתה שקופה. הפנים היו יפים כלכך עד שנשמתו נעצרה. הוא גם נרגע. היצור מולו לא הראה שום סימני אלימות, תוקפנות או כוונה רעה.

"שלום לך ירקון" אמר/ה הדמות. קול מתכתי, חסר גוון מגדרי לגמרי. "נבחרת על ידי מנהל האימפריה לדאוג לעתיד הגזע האנושי על עולם וילמה". ירקון גיחך מעט, עכשיו משנרגע. מנהל האימפריה נשמע כלכך פומפוזי, שכמעט הסתובב, אבל הדמות הזו, הגוף עתיר זרועות, כפות ידיים בגדלים שונים, ריתק אותו מאוד. "מי את/ה?" וקיבל תשובה מוזרה "אני ממצה את זמן היותי כאן. נשלחתי בדחיפות תוך סכנה מוחשית לחיי. אני לא יכולה[!] לחיות כאן. שמי דלאל לבית אנליל מכוכב "אוקטופוס", וחיי יסתיימו כאן אם לא אגיע לחללית ממנה ירדתי."

טוב, האמת שלא היתה לירקון אפשרות בחירה רבה. בעודה מציגה עצמה היא התיזה גז מרדים, ככל הנראה, לעברו, זימנה אלונקה רוחפת וחובש רוחף, ודקה אחרי שסיימה להציג עצמה, ירקון היה בתוך המונית בדרכו אל חללית תעבורה שקשה לאמוד את גודלה.

דו"ח ביניים, פרופ' טמהארי לבית תשנית

ירקון לבית רמכא אצלנו, בדרך לאוקטפוס לעבור סדרת בדיקות וקבלת חיסונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...