יום שבת, 4 ביוני 2022

143 - כמו ישו או כמו סמל פריון - מה תעדיפו

 לפחות זה אחד ההסברים לחלום הזה:

זוגתי, החוקית, ואני משתתפים באיזו מסיבת טבע אבל בתוך בית. משהו עם דרגשי שינה מעוטרים בשמיכות פרוות. אוויר צהוב, כמו מאור של נרות רבים, קטורת מבשמת ומסממת ומערפלת את הראייה.

אני יושב והיא פותחת חולצתי לרווחה ומלטפת את החזה השעיר שלי. אחד מהצד [לא ראיתיו לרגע, וגם בכלל לא בטוח באמת ביחס לזהותו המינית-הביולוגית. אבל הוא התקבע אצלי, כ-אחד] קצת מלגלג עליה, והיא בלי בושה מזמינה אותו להנות מהפרווה שלי.

שניהם מלטפים את החזה השעיר שלי ואני נשלח לעולם שכולו היעדר תודעה, ריחוף, דאייה וניתוק.

אבל

כאן מצטרף המבט של בעל הגוף, שכנראה לא נשלח לנירוונה. והוא רואה, הוא רואה איך הוא מושכב על הדרגש. ידיו לצדדים, מכנסיו נפתחים וזכרותו משתחררת ונזקפת אל על. אל הדרגש מגיעים אנשים מהמסיבה ומטפלים בזקפה הזו. אני פולט והם אוספים את הפליטה בצנצנות קטנות מחומרים שונים, אבל שקופים. אחר כך אני מטיל את מימי. אף מימי נאספים טיפות טיפות לבקבוקים או צנצנות. 

בגרסה קודמת, טרום התערבות ה"צנזור" [הכל בחלום, כן]- המגיעים עסקו בבליעה של הנוזלים שפלט אותו איבר מין. הנאספים גברים, נשים. כולם לבושים, רק הפה פעור לרווחה לקלוט קצת מהחלבונים שלי.

כשהתעוררתי בשלב המעבר אל ערות, חלפה במוחי תמונת תבליט הפריון המצרי, ותמונת ישו הצלוב, ואברו חשוף לעולם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...