יום רביעי, 16 ביוני 2021

74 - מוקד סמכות פנימי

 אף כוונה לא היתה בו להפריע או למשוך תשומת לב לא רצויה. אבל כשישב בחדר הכיתה, שם לב שהתענינות המרצה נתונה לאיל או לישראל או לויקה הלמה התובנה שהוא נעלם ברקע.

להיות ברקע הוא מצב בלתי נסבל. ברקע נמצאים חסרי הכשרון, חסרי האופי והברק, אלה שהרימו ידיים. הוא לא מרים ידיים. הוא חזק ונמרץ וגם חכם ויודע איך "לסובב" מורים או מורות סביב האצבע שלו.

היום הוא לא יהיה בבית הספר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...