יום שישי, 11 ביוני 2021

73 - ובעתיד

 אוי החלומות שלי הם פסיפס של כל הג'אנק שאני רואה, שומע, קורא במהלך חיי. כמו למשל, אותם חייזרים שמשום מה בוחרים דווקא בי, עושים בי מה שעושים, והנה אנוכי, בן 17 לעד. בתוך החלום אני מתעניין: ממה אחיה? ממה אתפרנס? איך אצליח להימנע מרשויות הסדר והבריאות? ואיך לעזאזל אשתנה אבולוציונית כשאר בני המין שלי? ואיך אמצא את שאר בני האדם שזכו לאותו טיפול?

או למשל, מאחד הספרים האלה, בני האדם בכדוה"א עוברים בהצלחה רבה טרנספורמציה מתזונה אורגנית לתזונה מלאכותית דמוית מזון אורגני. איך כל בני האדם מתרכזים ביבשת אחת, שהיא מגה-מגה מטרופולין שעיקרו חיים בגבהים בבנינים גבוהים מאוד. בחלק התחתון של המטרופולין מתרכזים צרכי הבינה המלאכותית, חילוף חומרים של הגוף המטרופוליני.

או למשל, בני אדם נוטשים את הפלנטה במליונים, בחלליות ענק בהן יחיו, מי יודע כמה שנים, כמה דורות חדשים יוולדו. בתוך החלום הזה בני אדם לוקחים עמם כחובה את ספרי הקודש הבאים: האיליאדה והאודיסאה, השאה-נאמה, ראמיאנה, מהבאראטה, אנומה אליש, הצ'ו-צ'י, יגדראסיל,  המיתוס המצרי [נו], המיתוס של האצטקים והאינקה, המיתוס האבורג'יני, המיתוס על מבומבו, בראשית, הברית החדשה, הקוראן, מוצא המינים [דרווין], מחקרי איינשטיין על תורת היחסות, וידויים של אגוסטינוס, קאנט ועניני הציווי המוסרי, ישעיהו ברלין. הם מכירים ולומדים כשבע שפות: לטינית, מנדרינית, הינדית, ספרדית, אנגלית, ערבית, קריאולית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...