יום רביעי, 18 בינואר 2023

פיצול והעברת תודעה

 טמהארי – 6

זהו, טסים סוף סוף לאטלנטיס. טמהארי לא הצליחה להרגיע את השירה המתפוצצת בראשה, בכל מחלקות מוחה ללא  הרף. שירת אופרה מלאת כוח, תדרי קול אדירים, אפילו השמינית של בטהובן ניגנה.

מחר היא ושירוקו נפרדים לעד. מחר לאחר הנסיונות שערכו במשפחת דולל, הם ינסו להכנס לשני גופים נפרדים. טמהארי ארגנה לה גוף של נערה בת 15, מבית דולל, תמימה שגדלה בכפרים הרחוקים מהרי אוקטופוס ומהמוח האימפריאלי של הגלאקסיה. שירוקו כמובן ייכנס לגופה של טמהארי, בן ה- 15 הפעם, ויחזור למשרדה של טמהארי. דרכיהם ייפרדן לעד, כיאות לאב ולבת.

[לפי האיציקלופדיה, בערך טמהארי שנכתב ועודכן בשנת 5000 לספירה, שירוקו הצליח להתברג לשלישייה שניהלה את אוקטופוס, הצליח לשכנע את הוועד לשנות האטמוספירה של אוקטופוס לאטמוספירה דמוית טרה, ומעבר לכך, הוא נתן דרור לבינות מלאכותיות לעבוד במקביל לבני אדם, והחזיר את מבנה ההומוספיינס האנכרוניסטי, כולל רבייה מינית, לאלה שרוצים. לא בוטל ענין העברת התודעה מגוף לגוף, אבל ובגלל אירוע ההפרדה בינו לבין טמהארי, יכלו המעדיפים העברת תודעה לבחור לעצמם גוף ומגדר.]

בשעה 1000 בבוקר התיצבו שלושה בני אדם במעבדות העברת התודעה באוקטופוס. החדרים היו ריקים, למעט 4 טכנאים, מנאמני טמהארי, משפחת דולל. עבור שירוקו הובאה טמהארי בת 15, הגלגול ה- 10 או יותר שלה. עבור טמהארי, נערה שחרחורת יפהפיה, עם קווים גנטיים מובהקים של בני אדם מאפריקה של טרה. היו למערה עיניים כחולות, אבל עורה היה שחום מאוד. שער מתולתל וגולש, גוף עדין מאוד.

טמהארי נשכבה על אחת המיטות. ממצחה ומגופה נמתחו כבלים לשתי הנערות השונות כל כך. התהליך החל. טמהארי הרגישה, כמו תמיד, את הגירוד העדין והנעים בקדמת המצח שלה, מליארדי תמונות נעו מול עיניה. בהחלטה קודמת נקבע שקודם טמהארי תעבור לגופה החדש. אחר כך שירוקו יעבור לגוף טמהארי חדש. וטמהארי ממש נלחמה עמוק עמוק במוחה ובתודעתה למנוע משירוקו להצטרף בטעות אל המעבר הזה. היא יצרה גדרות וגבולות ופרוטוקולי מעבר במהירות האור במוחה, ומנעה משירוקו להידחף, כמו שתמיד נדחף יחד אתה.

כשזה נגמר, היא התישבה בגופה החדש, הסתכלה סביב, סביבה ונדהמה מהגוף בעל 2 הידיים, רגליים. נכון, גם לפתע גילתה שאין לה יכולות מוחיות נרחבות כפי שהיו לה. היא התעצבה מאוד, אבל נזכרה במטרה המרכזית שלה, וילמה 12.

ברוכה הבאה לוילמה 12, אמרה לעצמה, אך לא ידעה שיעברו עוד 100 שנים בטרם תגיע לאטלנטיס. היא הסתכלה על טמהארי שהיתה ותהיה שירוקו. בפעם הראשונה בחייה חוותה חוויה "חוץ גופית". זו אני הייתי, שאלה את עצמה?

היא ראתה גוף אדם שכוב בצורה לא נוחה על גבו, סביבו 10 ידיים, 50 אצבעות עדינות, עטויות טבעות ומיני חיישנים עדינים להתחברות לרכיבים עדינים במשרדה. רגליים דקות, מנוונות לגמרי, יחפות. חלקה העליון אף הוא מנוון לגמרי, בניגוד לגופה החדש בו היו לה שדיים, לטמהארי לא היו שדיים כלל. אבל אז נמשכו עיניה אל פניה היפים של טמהארי. השלמות, הצבע המופלא של עור הפנים, השיער האדום, העיניים הירוקות.

טמהארי המעירה קמה והתישבה. טמהארי הישנה הועלתה על כסא גלגלים ונלקחה לחוות של הגופים שהיו, לסיים חייה בכבוד רב.

שירוקו חייך ואמר לטמהארי, בקולה של טמהארי. בתי האהובה, איך בגופך החדש? גוף יפהפה יש לך. אלה גופים שאהבתי לפני 1000 שנים ויותר, כשעוד הייתי גבר, בטרם הפכתי לעשתר השובב שיצר אותך ואז הצטרפתי אלייך, חצוף שכמוני. ידעתי שהמשימה שלנו תצליח, כי אם הצלחתי להכנס לגוף שלך כתודעה שלמה, אין סיבה שלא אצא ממנו כתודעה שלמה.

טמהארי חייכה חיוך קטן אל אביה. קח לך שבועיים מנוחה על מנת להסתגל, אני באופן קבוע לא חוזרת לעבודה שבועיים אחרי העברת התודעה. שירוקו חייך וצחק ואמר – יש לי ניסיון של מאות שנים אתך, בתי האהובה. אל תדאגי לי. מה הן תוכניותייך, האם תכננת משהו  מעבר לקבלת גוף חדש?

טמהארי אמרה לו: אני רוצה שם חדש. שם עם תקווה, חדש, צעיר, כזה שלא יזהה אותי עם טמהארי. שירוקו חייך לעצמו ואמר, אני אוהב את השם נזדייז'דה, שם עתיק מאוד, שהוא תקווה. אל תסכימי שיקראו לך נדיה, רק נדייז'דה. מה דעתך?

זה לא שם חדש, שירוקו. אני רוצה שם חדש, שכזה שלא היה אף פעם. שם שהוא צירוף הברות, חסר פשר? בואי נחשוב על זה. הוא חייך לעצמו ואמר, את יודעת, מה דעתך על "קיבו"? קיבו זו תקווה ביפנית. שם מקסים לדעתי.

הגיע הזמן להיפרד אמרו הטכנאים, שדי חששו לעורם. טמהאירי-שירוקו חזר למשרדים ולמגורים באוקטופוס, קיבו נשלחה למשפחת דולל.

פעם בשבוע קיבו מגיעה לטמהארי. יש הרבה דברים לסגור. התברר שרק בעוד 100 שנים תעבור ספינת חלל שמיועדת להגיע לאטלנטיס, ותאסוף נציגים מאוקטופוס למשימת וילמה 12 האמיתית, צריך לחשוב איך קיבו תכנס לספינה הזו, באופן חוקי או בהתגנבות. צריך להכין לקיבו גופים להחלפה, לפחות 3 גופים.

מה מלמדים את קיבו?

איך מכינים אותה לקראת מימוש המפגש עם פטישון יפה התואר, בו היא חושקת.

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...