יום שלישי, 4 באוקטובר 2022

4 ב

 הערה מקדימה -

אני משלים ומרחיב קטעים קודמים שכתבתי. לשמחת כולנו מבנה הקהילה לא מאפשר פרסום מחדש של פוסט שתוקן, אבל מי שמעוניין, מוזמן לחזור אחרונית מדי פעם.

- - - - - - 

אין מושג כמה זמן עבר מאז נרדמתי והתעוררתי ונרדמתי שוב בחדרי החדש לבין הזמן בו שמעתי נקישה על הדלת האחרת של דירתי. דירתי היתה מאובזרת להפליא. היתה בה פינת כושר מצוינת, נקודת תקשורת מעולה, כך יכלתי לשוחח עם ה"בוס" שלי מאוקטפוס, העולם שמנהל את האינציקלופדיה, לשלוח דווחים עדכניים וצילומים. לא שעמם לי. היו סרטים, ספרים, סרטי טבע ופורנו שאהובים עליי. חכיתי שמשהו יקרה, וידעתי שהוא יקרה. לא הטריד אותי מצב גופי, כי הוא היה חדש יחסית ונותרו לי עוד מספיק שנים לחיות בו.

 עד ששמעתי את הנקישה האמנתי באמת ובתמים שהכניסה לדירתי היא רק באמצעות המנוף/המעלית המתוחכמת שהביאתני אליה. והנה דפיקה על אחד הקירות. לא זהיתי שם סימן של פתח או משהו שירמוז שהקיר הזה הוא בעצם כניסה לדירתי. זו אחת הסיבות שבחרתי לא לצאת ולגלות איפה אני חי.

נגשתי, חיפשתי. לא מצאתי כלום. אז נקשתי בחזרה וצעקתי שאני לא יודע איך לפתוח. ענה לי בחזרה קול צעיר של גבר שאמר, יש בצד ימין שלך, בגובה העיניים כפתור או בליטה מהקיר. לחץ עליה או התבונן לתוכה. התבוננתי לתוכה וראיתי מי ממתין, לחצתי והדלת נפתחה. נזכרתי בסרטים מפחידים מהמאה ה- 20 בעיר ניו יורק. אבל הגבר שם, בעינית היה גבוה ויפה תואר ומושך. לא פחדתי לרגע, רק התרגשתי מאוד.

בפתח עמד גבר יפה תואר. שחור שיער. גבוה. גוף מפותח להפליא. ממש אל יווני מתמונות שאני מכיר מהשכלתי כהיסטוריון. הוא לבש בגדים הדוקים מאוד לגופו.. חזה גברי שרירי, הוא לבש מכנסיים הדוקים עד הברך, כאלה שמטרתם להבליט את איבר מינו . לא ממש הצלחתי להבין את זה. זה לא מקובל בסביבה החברתית שנהגתי לחיות בה, וגם לא חשבתי שנשים נדלקות כך, ואולי הוא חשב שהוא בא לבקר אשה? אולי אמרו לו שאני "פנויה"? על כל פנים, מייד נמשכתי אליו.

הסמקתי. הוא ראה את זה וחייך לעצמו. בטח הוא רגיל לכך. הושיט ידו ואמר: ירקון לבית רמכא, מכוכב ארטמיס. "ארטמיס, אני מכיר" מייד אמרתי. רציתי קצת לנער מעליי את הקסם הכריזמטי והפרומוני, להראות לו שגם אני "שווה משהו".

בטח תרשו לי הרחבה קצרצרה. כל ההיסטוריונים, המדענים הכתבים והאחרים שעובדים ועובדות באינציקלופדיה הינם בעל חזות מצודדת במיוחד. גילו שם, לאחר אלפי שנים של קיום מנגנוני צללים, שמטרתם פגיעה, מודיעין, בגידה, הפיכה, גניבה ומה לא, שרצוי שהאדם/האשה שמבצעים זאת יהיו יפים. עם התפתחות טכנולגית העתקת גוף, הנדסה גנטית, שינוי גוף ואפילו שינויים במוח אין נציגה או נציג אחד שלא נראה כייצוג המושלם, והמיני, כן, יופי מושלם פונה יותר לרכושנות ופחות ליצר המיני, של המין האנושי. בוודאי לא היה לי מה להרגיש רע ליד ירקון.

אבל ירקון הוא גבר נדיר. מעולם לא נמשכתי לנשים או לגברים כמו שאני אליו עכשיו. [היום אני יודע הרבה יותר ממה שידעתי אז בפגישה הראשונה עם אחד מאבות המייסדים של וילמה 12]. 

כן, אמר, מה אתה יודע עלינו?

אני יודע שהאלה שלכם היא "גאיה", אני יודע שיש לכם אקלים זהה לטרה ממש, אבל הפלנטה שלכם גדולה פי ארבעה מטרה. כוח המשיכה מעט חלש מזה של טרה, לכן לטרנים בהתחלה קשה "ללכת". אני יודע שאתם מייבאים טרנים בלי סוף על מנת להגביר ולהעשיר את הגיוון הגנטי. אני יודע שאתם מעודדים התרבות טבעית בקרב "ההמונים", ורק לחברי השכבה השלטת יש אפשרות להעתקת גופות, הינדוס גנטי, שינויים ביולוגיים בגוף.

מה עוד אני יודע? הבה ונראה -

יש על הפלנטה 9 יבשות. הקטבים מלאי קרח-עד, ועוד לא התחלתם לחקור אותם, כי אתם עדיין עסוקים בהכרת היבשות, האוקיינוסים הגדולים. הצלחתם להיפטר מהתלות בדלק נוזלי שנשאב מהאדמה, או שאולי אין לכם בכלל מאגרים כאלה. השמש, המים, הרוחות הם מקורות האנרגיה האינסופית שלכם, שהיא כמובן חשמלית.

אחר כך התחלתי לציין את שמות היבשות, לציין מה מאפיין ומייחד כל יבשת. מתברר שבהיות ארומיס פלנטה שכל גזעי המין האנושי מטרה הגיעו אליה והתערבבו זה בזה, לא היה מקום "היסטורי" ליצירת יבשת נחשלת מחד גיסא ויבשת מפותחת מאוד מאידך גיסא. על פי גאלאקטיקה כך התנהלו הדברים:

בשנת 2500 לספירה הגיעה קבוצה ראשונה של מאריצי פלנטות לארטמיס. בספינת החלל שלהם היו קרוב למיליון עוברים שהמתינו לגדילה ולטיפוח, הקבוצה הקיימת מנתה 1000 בני אדם. היו בספינת החלל כשלושה רחמים מלאכותיים. ההחלטה לצאת אל הפלנטה ולישב אותה התקבלה מהר, לאחר שבדקו את כל ערכיה השונים והיא נמצאה דומה להפליא לטרה. 

מכיוון שהם נחתו של יבשת "אפולוניה" היא הפכה ליבשת הניהול הכלל פלנטרי. הם הקימו עיר, בתי חולים, אוניברסיטה. בסביבות העיר הקימו כמה ישובים חקלאיים. ביולגים וכימאים היו מקצועות מבוקשים, על מנת לחקור את החי והצומח באפולוניה. היה חי והיה צומח ולא היו, לפחות אז ועד היום הם טרם גילו, יצורים דמויי אדם או אחרים בעלי תודעה מורכבת של ההומוספיינס.

אחד המנהגים שהיה אהוב עליהם היה: אחת לחודש פסטיבל-אורגיה. בו השתתפו כולם, ובסופו כמה נשים הרו. הם הפעילו את הרחמים המלאכותיים, ומדי 9 חודשים לערך נולדו קרוב למאה תינוקות. זה קצת עצבן את המייסדים, אבל לא יכלו וגם לא רצו לכפות על גברים ונשים מגעים בלתי רצויים. המחשבה הזו עוררה אותם להקים שכונת הרות. למקם את הרחמים הלאכותיים שם, והם הצליחו גם לייצר עוד רחמים מלאכותיים. אחד מהמנהיגים שלהם אז קרא: עולם חדש נועז לשכונה, עת הם עברו למעין "יצור על קו יצור של תינוקות." התפתח שם מדע הגניקה, התמרת גופות, העתקת בני אדם לגופים חדשים, הנדסה גנטית, שינויי גוף לפי צרכים שונים.

אלף שנים אחרי, כיום. אוכלוסיית ארטמיס נעה סביב חצי מליארד בני אדם. רק חמש יבשות מיושבות. אחת מוקדשת לחקלאות, כי גילו שאדמתה ומצבה מול השמש מתאימים ביותר. כמו בכל האימפריה, בני אדם לא אכלו חיות. חיות המשק סיפקו מוצרים שלקיחתם לא גרמה לסבל לחיות, כמו צמר, עור[כשהן מתו מוות טבעי], ביצים, חלב ורק מה שנשאר לאחר יניקת הצאצאים. לא היו מכלאות, דירים, רפתות - החיות חיו כרצונן. יש מחקר .. טוב אני סוטה. יבשת אחרת מוקדשת לתעשייה. התעשייה מבוססת חשמל משמשות ארטמיס, נהרות המים, אשדות מים והפרשי טמפרטורה. מחצבים נאספים בשלב הזה מעומקים מצחיקים של מאה עד 200 מטר, ותהליכי העיבוד שלהם לא מזהמים. שאר היבשות חסרות ייחוד כלשהו. גרים בהן אנשים בעלי רצון לסגנון חיים מסויים. המגבלה היחידה היא - לא אוכלים בעלי חיים, לא רוצחים בני אדם.

משסיימתי פניתי אל ירקון - יש אצלכם פשע?

הוא צחק ואמר: בוודאי שיש. אני אחד מלוחמי הפשע באחת מיחדות העילית של המשטר. עיקר הפשיעה אצלנו היא ההברחות. יש בארטמיס פעילות הברחה רצינית ומסוכנת לכוכב. חבורות ההברחה לא חיים לפי הקודים שלנו, אם כי, הוסיף בחיוך נבוך, חיות הם לא אוכלים, גני אדם הם הורגים. הם מבריחים מחצבים, בעלי חיים, חוטפים בני אדם בעלי כישורים ייחודיים, שטופחו בארטמיס לצרכי ארטמיס. גילינו גם שבמעמד השליט ישנן קבוצות הברחה. האמת, והוא פנה אליי, אני לא מבין מדוע הם משתתפים. אצלנו בכוכב עושר חומרי חסר משמעות, כי כל אחד יכול להיות "הכי עשיר" אם רק ירצה. מעמד חברתי גבוה יותר, בשלב הזה של הממשל בארטמיס, ישנה שכבת השלטון המסונכרנת עם אוקטיפוס ועם חצר הקיסר [או קיסרית, מה אתה אומר אינציקלופדיסט], אי אפשר להחליפה.

אז איך הגעת לפה, ולמה הגעת לפה?

מה דעתך, הוא חייך, שנצא לסיבוב באזור שבו נושמי אטמוספירת טרה/גאיה יכולים לנוע? האזור הזה מתאים ל-לפחות 40 פלנטות וכוכבים שהוארצו מאז שנת 2300, עת גילינו את טכנולוגית ההריון המלאכותי, השתלטנו סופית על הדנ"א ויכולתנו לשנותו, טכנולגית הארצה וכו'.

הוא לחץ על הכפתור שליד הדלת ויצאנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...