יום שני, 27 ביוני 2022

146 - נשל נחש

 שנים אני חולם חלומות על חיים ללא סוף. בוודאי שאינני ייחודי בכך, גםן הפתרונות שלי להארכת חיים בדר"כ שאובים מסיפורי מד"ב ופנטזיה שונים, או ממיתוסים עתיקים שאני קורא בהתלהבות רבה.

ההצעה האחרונה היא "נשל עור".

בחלום, אני באמת כבר זקן תשוש לגמרי, הגיל לא הכי ברור, אבל ברור הגוף המזקין, הרפוי, נעדר האנרגיה.

ואז הגוף הזה מתחיל להתעוות, ואט אט קצות האצבעות נפרדים, ויש למשוך את העור מהגוף. כאן ישנה בעייה, זו תקופה מסוכנת, ובטח יש כמה שמעונינים להשתלט על סוד החיים. ברור שמי שמגן עליי הוא צאצא ישיר שלי, חולק את הגנים שלי. בני. ושנינו נמצאים בחדר מאוורר, שיש בו ג'קוזי ענק במרכזו.

הוא פושט מעליי את עורי, ומן הכיסוי יוצא נער בן 17 [גיל החלומות שלי].

הישר לג'קוזי לרחיצה וקירצוף. כאן הצאצא נעלם לו, אבל אל דאגה, הוא ואני נפגשים בפלנטה חדשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...