יום שישי, 1 באוקטובר 2021

97 - Amarcord

 בעברית נקרא הסרט הזה של פליני "זכרונות". ראיתי אותו איזה 4 או 5 פעמים, ובכל פעם ההתרגשות שלי גואה בי בלי סוף.

בוודאי שישנם סרטים שאולי טובים יותר, אפילו של פליני עצמו [ דולצ'ה ויטה, או רומא] או סרטיו הנפלאים של אלמודובר, אבל הסרט הזה, כמו ספרהּ "אלה תולדות" של אלזה מורנטה  השאיר בי חותם [בשפה הישראלית הדוחה, האלימה והדכאנית - צריבה ] עד יום מותי.

אחרי שצפיתי בפעם הראשונה, אני זוכר שיצאתי מבית הקולנוע ורקדתי, כן כן, כל הדרך לבית הוריי [גרתי אצלם אז ], בערב הייתי חייב לתת לליבידו שלי שחרור, אז ...

אז כן, סרט + סקס + מוזיקה מטריפה.

אז הנה קישור למוזיקה הנהדרת של נינו רוטה



מי שממש רוצה גם לראות את הסרט -



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...