יום ראשון, 22 באוגוסט 2021

89 - אלברט ורונית

 הפעם הסיפור הוא על נורית ואלברט. הוא חוזה בכוכבים עם קליינטורה גדולה בצפון תל אביב. הרבה בחורות בשנות הארבעים+ באות אליו לפני ניתוחי הרמות פנים, הזרקות בוטוקס או חומצה היאלורנית. הרבה הרבה כסף הוא עושה מהגברות. הוא גם גמר קורס אימון הבחור, אז לחלק מהבנות הוא גם יועץ אישי, והן מתרברבות בבעלות עליו בינן לבין חברותיהן. ונכון, הוא בן 55, נראה בקושי בן 30. פנים מנותחים, מלאי בוטוקס, מאופר היטב ומבלה כשלוש שעות ביום בחדר כושר. וכן, יש לו פרשיית נישואים אומללה בעברו הרחוק, ושלושה ילדים מוסתרים היטב עם אמם מהתקשורת ומבעלי לועות פעורים ומרכלים. ונורית, נורית המתוקה. סלבריטאית מתחילה, ממש. כולה בת 19 וקצת. התחילה את דרכה באינסטגרם, טיקטוק ושאר המקומות בהן בחורות מציגות מרכולתן הגופנית לראווה. במקרה או שלא, אלברט נשבע שהכוכבים אמרו לו שבוע לפני, היא נתקלה במקרה באלברט הפתיחה מיוחצנת היטב של איזו חנות מעאפנה לבגדים, אבל שילמו טוב למי שבא מהמפורסמים וגם נתנו מתנות, אז שניהם הגיעו, ובום נתקלו זה בזה או זו בזו.

ומה מיוחד כל כך?
אלברט לא קרא בכוכבים את התרגיל שתעשה לו רונית.
נכנסה להריון, לא אמרה לו. נולד בן, אמרה לו בכל העיתונים.
כיוון שכך, והוא בחור טוב, הציע לה חתונה. היא הסכימה גם להסכם קדם-נישואין בו היא תקבל חצי מכל מה שירוויח בזמן חייהם המשותפים.
אחרי שנה זרק אותה לכל הרוחות.
הגברת הגישה תביעת מזונות וקיום חוזה.
חכמה היא היתה, את זה לא ראה בכוכבים, השיגה חוקר פרטי שבדק את כל חשבונותיו, וכל גם מס הכנסה ירד עליו בכל הכוח.
התוצאה הלא רצויה -
רונית תצטרך, האומללה, להסתפק ב- 10,000 ש"ח מהרכוש שלו, והיא דמיינה מליונים.
אלברט - שילם מליון ש"ח כופר ועזב את הארץ, למקומות בהם כספיו שכנו לבטח.

כיום הוא בלונדיני מכף רגל ועד ראש, צבע עיניו כחול, נתוח פלסטי שינה את מאפייני פניו הקודמים.
חפשו אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...