יום שלישי, 23 במרץ 2021

52 - צופי ואמנון לנצח שתי נשיקות במצח

 צופי הכי אהבה את אמנון. עוד מהימים שטפסו על גבעות סלעיות, חיפשו פרחים ועשבים בסדקים בין הסלעים הקרחים והמוכתמים בפטרת שטוחה ואפרפרה או בשאריות אזוב. שם בין הגבעות הוא הראה לה את הבולבול הקירח שלו והיא הראתה לו את שפתותיה הקירחות בשיפולי בטנה.

התערבה יד הגורל בחיי ילדי הטבע הללו, ומשפחת אמנון עברה לגור באיזו עיר שטוחה לגמרי. אין גבעות ואין צמחית פרא ואין גם צופי. אמנון הסתגל די מהר לחיים בעיר השטוחה, לחבריו ולחברותיו שם, ורק בבר מצווה הזמינו הוריו את הורי צופי ואת צופי לחגיגה. נרשמה התרגשות אצל שני הדרדקים הללו.
בעת חגיגת בר המצווה השניים מצאו להם פינה, שם ישבו וסיפרו קורותיהם, כרתו ברית דם ונשבעו שלעד יהיו יחד.
נכון, הם יחד כבר עשר שנים. גרים בעיר הררית.
אבל הוא השמין כמו אביו, והיא השמינה כמו אמא שלה. ילדים יש להם שניים, קטנים ורזים. התשוקה נעלמה לה ממעונים לגמרי, ולכל אחד חדר שינה משלו, עם מיטת קינגסייז להכיל את משמני הבשר.
בזה, אני אומר לכם, אין הפתעה גדולה. הרי אינם הזוג היחיד בכולם שמשמין. גם אינם הזוג היחיד בעולם שאחרי גילוי נפלאות הלגונה הכחולה וההתרגשות מגילוי איברי המין והתשוקה ואף מימושה מאבד לגמרי את רוח הליבידו. זה נגמר, פיניטו.
אבל
רופא המשפחה שלהם קצת התעצבן על שניהם, על נרפותם, על הזלזול שלהם בגופם, על חוסר האחריות ביחס לילדיהם הקטנים, והמליץ לשניהם על ניתוח לקיצור קיבה. למרבה ההפתעה הם קפצו על הרעיון. ועברו את הניתוח זה אחר זה בהפרש של שבועיים.
השומנים נעלמו אט אט. הגוף החל להתחזק ולהשתנות. מכון הכושר והליכה יומית הפכו הרגל במשפחה, כולל הילדים, שיצאו להליכה עם ההורים. כמובן שגם האכילה בבית השתנתה פלאים, והילדים עברו לאכול כמו שצריך. לכם אני אומר, זה רווח המשנה הכי חשוב.
וכמובן
מכון כושר כידוע לנו, הוא אחד ממקומות הבילוי הכי מפתים לפו"פים. מכל המינים ומכל הסוגים. גם למורידי משקל ומשתקמי ניתוח פלסטי לסילוק עודפי עור. שני בני אדם בראשית שנות השלושים שלהם. נראים כמו שני אלים יווניים. שניהם "בתולים" לגמרי, ומלאי תשוקה ורצון להכיר את העולם דרך גופם מחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...