יום חמישי, 21 ביולי 2022

2 א

 אלף שנים קדימה בזמן מגלה לנו מערכת שמש שונה מזו שאנחנו מכירים כיום. בני אדם למדו הרבה על טכנולוגית תנועה בחלל, מהירה מאוד, וכן הבריקו בפיתוח התערבויות גנטיות. החל משינוי הגנום האנושי של אדם עד לשינויי הגנום של קבוצות אוכלוסיה. נוסף על כך "הארצת" כוכב כבר איננה מד"ב אלא מציאות פעילה, וידוע היום, שישנן חלליות ענק, כאלה המכילות אלפי או עשרות אלפי בני אדם שנעות להן במהירויות שיא בחלל, מחפשות, עדיין בגלקסית "שביל החלב" כוכבים מתאימים.

טמהרי לבית איגרא ישבה במשרד שלה, כשעל המסך הופיעו שלושה קווי חיים, שעניינו אותה. ירקון לבית רמכא, ציקדה לבית רמשא והנסיך פטישן לבית אורכידיאה, הנסיך היורש בכוכב אריס.

מוזר ככל שזה ישמע, השליטה ב- אנדסליון בני אדם, ולא בטוח בכלל שזה מספר מדויק, בשינויים שנערכו בהם בפלנטות השונות עליהן התישבו, בכוכבים המועדפים עליהם, במבנים חלליים גדולים יותר מטרה, דרשה מחשבי על, או הפיכת כוכב אחד למחשב-על.

בני האדם שחיו על הכוכב הזה אינם מסוגלים לחיות בשום מקום אחר. ההמרה הגנטית כלכך קיצונית. הם אמנם אוכלים, שותים ומפרישים פרש, אבל הם משועתקים מדי 30 שנים, חיים כנראה ללא סוף, גופם מוקדש כולו לזרועות תמנוניות בגדלים שונים, שבקצותיהם כפות ידים בצורות שונות, בגדלים שונים על מנת לטפל בריבוי משימות נפרדות, בהקלדה על מספר ענק של קלידים. כך שמבט לתוך גוגולת הענק שלהם, תגלה גושי מוח נפרדים מחוברים באמצעות נוירונים דקים או עבים. כל "גלגיליון" מחובר לכמה זרועות, לפי מעמדו בהירארכיה הכוכבית.  

זו טמהרי, היא כבר בת כחמש מאות שנים, עברה כמות נכבדה של שיעתוקים ותפקידה הוא מעקב אחרי קווי חיים מענינים. כי בוודאי אתם יודעים, רב בני האדם חיים ומתים ולא נודע שחיו או מתו. מתוך כמעט אינסוף קווי חיים יבהקו טריליונים שזקוקים למבט נוסף, על חלק מהם מופקדת טמהרי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...