יום רביעי, 3 בפברואר 2021

40 - מזל שאת שם הכלה הוא זכר

 כמה מאמץ ואנרגיה הושקעו בטקס החתונה של אילה וסמי גז. נמצא אזור פתוח וחינמי. נמצא מיקרופון לשירות הציבור ליד תחנת אוטובוס, הוכנו דפי הטקס, ואפילו אבי הכלה בעל הקול הנהדר הסכים לקרוא את כל מה שנכתב מראש.

גם ילדי כיתת החינוך של אם הכלה הגיעו והכינו חומרים משלהם לקרוא בטקס החתונה. בשעה טובה, סמי שבר את הכוס, הברכות נאמרו, הקהל התישב לזלול את מנתו ואבי הכלה הלך אל המיקרופון המרוחק כדי לשאת דברים, שנכתבו מראש. היו לו ביד שישה דפים. הוא התחיל כמובן בערב טוב, ולא עברה שניה מאז שסיים את ה"ערב טוב" והדף הראשון נעלם בין חמשת הדפים התחבא לו. עד כדי כך התבלבל שכמעט שכח את שם החתן, מזל שאת שם בתי אני זוכר, מלמל לעצמו.

אבל התברר שיש גם מיקרופון באזור הטקס, והנה תלמיד החל לשאת את ברכותיו, בניגוד לסדר שנקבע. דווקא אהבתי את זה מאוד, ניתן לי זמן לסדר את הדפים. הדף הפותח נמצא, הושם בראש ערימת הדפים. הגיע הזמן, לפי הדפים לברך כל מיני נשים וגברים. מזלה של הראשונה ושל בת הזוג שהדף נמצא.

משסיים לברך את מנהלת הארגון של בת זוגו נעלם לו הדף בשנית. או אז בת זוגו הגיעה לברר מה קורה. לא היו לה דפים אחרים, ובכל פעם דף אחר קפץ מול עיניו. 

ושם בטקס, האורחים כילו את האוכל הנהדר, לאף אחד לא ממש היה אכפת, כי התזמורת פצחה בנגינה ורחבת הריקודים התמלאה בעשרות החוגגים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...