יום ראשון, 8 בנובמבר 2020

18 - אשתי בגדה בי עם יחיא

 בתחנת האוטובוס, בבקר בבקר אני פוגש את צביקה. מה שלומך, אני שואל, הוא כמו חיכה לי כל הבקר, פולט במהירות ובקול מהוסה - שפרה בגדה בי עם יחיא!

נשנקתי לשניה, והתאמצתי לשמור על פנים ריקים מהבעה כשבתוכי אני צוחק.

איך? מה? מתי?

הזמנתי את יחיא לעשות תיקונים אצלנו בבית. הוא עלה על הסולם להחליף נורה, ושפרה הציצה מלמטה ברגלים השעירות שלו, ישר עד התחתונים, הוא לבש מכנסים קצרים, ומבלי לחשוב פעמיים, שלחה יד הכי גבוה שיכלה.

יחיא הזה, מתחרמן ומזיין, אומר לי צביקה, אתה הרי מכיר אותו.

ומי סיפר לך?

יחיא הבן זונה התקשר לספר לי, כדי שאתגרש ממנה ואחיה אתו לעד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...