בחרתי היום להעלות כמה תמונות של פרחים שאהובות עליי מאד.
אני חובב צילום "מאקרו" , וכך אני נוטה לצלם פרחים זערערים ומקבל תמונות של פרחי ענק יפהפיים. אני קורא להם: דיוות, בפורום הבינלאומי שם אני מפרסם אותן.
נסיונות מוצלחים יותר ומוצלחים פחות בכתיבה של פרוזה קצרה במיוחד, שלפעמים מקבילה כמעט לשירה.
אושון הציפור לא פעם שאלו עצמן הפיות, היכן הציפורים, היכן הפרפרים והחרקים הקטנים. היתכן שעץ כמו אובות לא תבקרנה אותו ציפורים? אושון השא...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
תודה