יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

300

 בחרתי היום להעלות כמה תמונות של פרחים שאהובות עליי מאד.

אני חובב צילום "מאקרו" , וכך אני נוטה לצלם פרחים זערערים ומקבל תמונות של פרחי ענק יפהפיים. אני קורא להם: דיוות, בפורום הבינלאומי שם אני מפרסם אותן.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

אושון הציפור, עץ האובות

  אושון הציפור לא פעם שאלו עצמן הפיות, היכן הציפורים, היכן הפרפרים והחרקים הקטנים. היתכן שעץ כמו אובות לא תבקרנה אותו ציפורים? אושון השא...