יום שישי, 13 בינואר 2023

אטלנטיס - ספינת על דמויית לונה

  

אריקסוס [45], שנת 4610, ערך עצמאי

מתי חשבו חכמי האנושות על אטלנטיס? מתי התחילו לתכנן את ספינת-העל שגודלה לא תוכנן אף פעם באמת?

מחקריי ארוכי השנים, למעלה מאלף שנים, מושבי באוקטופוס, הסכמתי המלאה לקבל גוף אוקטופוסיאני מובהק, להזכיר לכם – גוף עם עשרה זרועות מסודרות סביב הטורסו כך שיוכלו לטפל בעשרות משימות בו זמניות, רגליים מנוונות, ביטול החשק המיני לגמרי, מוח משודרג ופעיל בצורה מבוזרת. זה אני כיום, המחזר הגדול של טרזיאס היפה, מי שהתאהב בירקון, מי שנתן מזרעוניו למאות נשים ברחבי האימפריה.

אבל משימת כתיבת ההיסטוריה אינה קלה, כלל ועיקר. יש הרבה שאינני יודע כלל. לכן אני חוקר עומק, "כורה מחצבי מידע" מצחקקים סביבי עוזריי, שלושה, שהם מעין שיבוטים שלי. להקת אריקסוס, נריקסוס, דניקסוס, אתנהקסוס. אנחנו נמצאים לאחר סריקה וקריאה של מליוני אם לא מליארדי דפים מאז המאה ה- 28, עת האנושות כבר יצאה מטרה לעבר שפלנטות האחיות.

שם ככל הנראה, לפי המסמכים השונים, התקבצה קבוצה של תאבי כוח, אנשי צבא, תעשיינים, מדענים, מיסטיקנים, מומחים פוליטיים וראשי שבטים. הביולוגיה המתמירה גופים לפי אטמוספירה, מצב הקרקע היתה מתקדמת מאוד, אבל לא ברמות השכלול כיום.. יש שרומזים שאטלנטיס נגנבה מאיתנו על ידי כנופיית חוליגנים שנוצרה בשלהי המאה ה- 28. ביניהם היו: שירוקו, זיו המיסטיקן, גילגמש, ענת, אנקידו בעל, רע, אל, פרעה, נוח מהצד המזרחי של טרה. מהצד המערבי ישבו במועצה אודיון, אתנה, הרה וזוס, מארס, הלנה, אפרודיטה, קויוט גם נכח.

מדוע בחרו שמות אלה אנשים אלה?

ישנן תיאוריות רבות, אבל ההגיונית ביותר, אלה היו בני אדם עתירי ממון ומשאבים שהגיעו לפני כולם אל טיפולי הצערה, "גלגול" מגוף אנושי אחד לאחר [עד שהשתלטו על יצירת גופים ממתינים לאדוניהם זהים לגמרי לאדונים ולגברות]. הכוח הביולוגי-הטכנולוגי, היותם קבוצה קטנה שיכלה לממן ולממש את רצון האלמוות גיבשה אותם.

זיו המיסטיקן, יהודי חריף מוח במיוחד, בפרץ של הומור הציע לבחור הר, כמו הר נבו, אולימפוס או פוג'י היפני. הם בחרו בפוג'י התישבו עליו, למרות מחאות, יצרו את העיר העילית שלהם, בה קיימו אורח חיים שקידם אותם אל יותר כסף, יותר כוח ויותר שליטה. הם בחרו להם שמות, שינוי גנטית את גופם על מנת להגיע לדגם הרצוי בעיניהם. למשל זיו בחר בגוף של "שמשון הגיבור" עם השיער הפרוע מציורים שראה מהמאה ה- 20 ולפניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...