יום שישי, 2 ביולי 2021

78 - יהושפט

 פרץ לעולם והמית אמו יהושפט. הרב לזרי התעניין מאוד אצל אבי יהושפט על הבחירה בשם, עת נודע לו מהמוהל, אחד יחיא צנעני מרחובות, שקולו קול פעמונים וחיתוכו מדוייק כחיתוך במעבדה תחת מקרוסקופ אלקטרוני, שכך נקרא היתום.

רבות דובר וסופר על לזרי הנ"ל. איך מילדות עשירה הגיע לאובדן הכל, ורק קולו של מלאך ה' הצילו מהתופת בה שָׁרָה ובה מכר איברי גופו למרבה במחיר. 

מי זה הלזרי הזה, התעניין שׁוּקָה, עת שליחי הרב דפקו על דלתו. עוד מחזיר בתשובה? ככה רוצה לרכב על היגון שלי? אולי רוצה תרומה לישיבה? שליחי הרב נבוכו. הוא מקובל גדול, לחשו, הוא דיבר עם מלאך ה', יש הוכחות. ואם מלך מזמן אותך, לא תלך?!

אני הולך רק לאן שאני רוצה, או לאן שהצבא מכריח אותי ללכת. תאמרו ללזרי שאני שולח לו חיבוקים, שתהא לו שבת יפה ושיתנחם בהקמת סוכת דוד הנופלת בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...