יום רביעי, 20 ביולי 2022

1 ג'

 עדיין במערכת השמש, כאלף שנים אחרי המאה ה- 21 וחלק גדול מהכוכבים המוכרים הוארץ, או לפחות יצרו בהם אזורים מוארצים לחיים אנושיים.

בכל אזור כזה התקיים סגנון חיים מובהק, שהוכיח עצמו במהלך ההיסטוריה האלימה של המין האנושי, כן גם לאחרונה ניסה שליט מטורלל ממשפחה שולטת שגילוי עריות בדרגה שלישית נקוט בה לתקוף אותנו, את אריס, ככלי יעיל לחיים תבוניים, מלאי שמחה, בריאות וחירות, למעט "חירות שלטונית". אבל גם השליט היה בפיקוח תמידי, על אף היותו שליט יחיד.

העקרון המנחה הוא דמוקטטורה. יש משפחה שלטת אחת! התפקיד שלה הוא לשלוט. חקיקת חוקים, מגעי חוץ, מניעת מהומות וניהול טקסים. יש לנו הרבה טקסים. למדנו מהיהודים ומהנוצרים הקאתוליים שטקס בכל יום, מעודד רוחניות נעלה, שמוסיפה לחיי התושבים, האזרחים.

אנחנו מתפללים תמיד לגאיה, היא הבסיס לחיינו הרוחניים והתרבותיים. היא שילוב מפליא של בודהה, קונפוציוס, משה, ישו, מוחמד ועוד כמה מנהיגים בולטים כמו, גנדי, מרטין לותר קינג, פרייזר פון שטיפל והאב לודמילה קורינטוס טרנסנוביה. אין  מושג ממשי איך טרה נראית באמת, איך מרגישים בה. יותר מחמש מאות שנים חלפו מאז הטרני האחרון נחת אצלנו. בהחלט הוא סיפק זרע לכל הנשים הפנויות דכאן.

התעסקות בחקר המוצא הגנטי שלנו הוא אחד מתחומי המדע המרכזיים. לאריס הגיעו 7 זוגות של גברים ונשים, עשרות אם לא מאות עוברים מוקפאים, רחם מלאכותי.

בהתחלה קצת התעסקו המדענים במשלחת החלוצים בהנדסה גנטית נמרצת על מנת להתאים אותנו לאזור כאן. לא נצליח לעולם לחיות על טרה. אבל גאיה, הרוחניות והמהות הגדולה של טרה היא האלה שלנו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...