יום שבת, 14 בינואר 2023

ההיסטוריה של אטלנטיס

 רצוי שנחזור למקומות בטוחים יותר, שם יש מספיק מידע בעאלפי מסמכים, סרטים, ראיונות, עדויות על ההתחלה של פרוייקט "אטלנטיס".

קבוצת אנשי הכוח והשלטון נהגה להתכנס מדי פעם ולתכנן את העתיד שלה. בני אדם אחרים היו כמו אצל הרומאים וקבלני קובלט "כוח עבודה" די זול אגב. לכן, התוכניות שלהם, שעירבו כמויות ענק של בני אדם לא עסקו בהיבטים סוציאליים. מספיק יש להם עבודה אמר אחד מחברי הקבוצה, נדאג שיהיה להם קצת אוכל, נבנה להם ערי מסכנות, כן כמו בתי המלון בטוקיו במאה העשרים. 

וכך בין הרהור להרהור התבלטה תוכנית אטלנטיס ככלי שינוע של אלפי אם לא יותר בני אדם מאזור עבודה אחד לאזור עבודה שני. כבר בסוף האלף השלישי בני אדם גדלו לכמויות מספריות שלא יאומנו. מושבות בפלנטות סביב מערכת השמש התרבו, וכנהוג אצל ההומוספיינס, כמו קרוביהם השימפנזים והאחרים, מאבקי כוח, שליטה וסמיוטיקה של כוח הובילו למלחמות בין מושבות שונות.

אז, אמר אחד מחברי הקבוצה, רצוי שהחללית הזו תהיה עמידה בפני פצצות אטום או כל פצצה אחרת. היא צריכה הספינה הזו להיות עמידה בפני כל איום שמוכר לנו על החומר ממחקרינו בפיזיקה ובכימיה. אחר הוסיף, אנחנו הולכים להפליג אל הכוכבים באמת באמת. טרה נעה סביב עצמה וסביב השמש, תנועה מחזורית, כך גם הפלנטות הקרובות לשמש, אנחנו רוצים ספינת חלל שתנוע החוצה ממערכת השמש, שנוכל לשלוט בה.

עשירים וביצועיסטים, אודין, אל, יהווה ואתנה [מומחית לפיזיקת חלקיקים] הקימו שלוש אוניברסיטאות טכנולוגיות שההתמחות בהן היתה - ביולוגיה, הנדסה, מתמטיקה, פיזיקה, כימיה, מחשבים, בינה מלאכותית.

שירוקו, המדען המטורף שהעביר את תודעתו לגופו של אווטאר מכני בעל בינה מלאכותית, הראה לחברים את יתרון הבינה המלאכותית, ואת יתרון הפיכתה לבת ברית. כך הצטרפו למועצת החזקים: עשתר, ברונה, ערגנית, פיליפ - ארבע בינות מלאכותיות בגופים מלאכותיים דמויי גוף אדם אך בעלי יתרונות רבים, כמו למשל - היעדר צורך בנשימה. הסתגלות לתנאי שטח ואקלים עויינים גוף אנושי או חי. הדבקת איברים לגוף הראשוני, יכולת למידה מהירה מאוד. הזדהות אינסופית עם ה"אלים" - חברי קבוצת העושר.

שירוקו היה בן הראשונים שהציע לבנות את חללית-העל שלהם בגודל הקרוב ללונה. [מתברר שבדיוני קבוצת השליטה על הפיכת וילמה ל-טרה קדומה, הם דאגו שחברי קבוצת הבינה המלאכותית לא ישתתפו, והם החליטו שספינת-העל תהפוך לירח הקבוע של וילמה. זה היה בשנים הראשונות של האלף הרביעי, כשהתחילה סדרת גילויים לצאת: התמרת גופות [ביולוגיה], הבנת עומק של תנועה בחלל באמצעות תנודות בחלקיקי החומר [פיזיקה] העברת תודעה מגוף לגוף, המצאת הרחם המלאכותי [ביולוגיה] שכבר היתה קיימת שהמאה ה- 27, בחירה בפרוטוקול זילזני על פני פרוטוקול הרברט ביצירת גופים חדשים. ההמצאות הללו, ובניית חלליות שנעות במהירויות אדירות ולא צפויות ברור שהרחיבה את אזורי ההתישבות של בני אדם, הרחיבה את שינויי הגופים - התמרת גופיות, בנייה של ספינות הארצה עתירות רחמים, עוברים בני כמה דקות, מדענים ככוח מוביל - מרבית המדענים החדשים הגיעו מהאוניברסיטאות של קבוצת היסוד - כמובן בני אדם בעלי מקצועות הכרחיים כטכנאים, כמורים, כרופאים, כאומנים וכו'

את אטלנטיס הם החליטו לבנות מחוץ למערכת השמש, קרוב מאוד לכוכב גאיה. במשך כמעט אלף שנים גאיה היתה, אגב ממשיכה, המרכז הניהולי של האימפריה הגאלקטית. אוקטופוס היה המציאה של זיו, המיסטיקן היהודי, שגם הקפיד שהאטמוספירה באוקטופוס תחייב התמרות בגופי בני האדם, ותמנע מהם חזרה לטרה. גאיה וסביבתה הפכו לנמל סחורות הגדול בהיסטוריה האנושית, אבל גם אטלנטיס היתה המבנה ההנדסי הגדול שנבנה אי פעם על ידי בני אדם.

שלב א - שנת 2800 - 3000

שירוקו, זאוס, אודין, גילוי גאיה

שירוקו ישב במשרדו, מולו שלושה צגי מחשב, ידיו מתנועעות במהירות של תאומן שין מקלדות שונות, והמביט מבחוץ, כמו סגנו של אודין, נבהל מהריכוז, ולא הבין איך יצליח לקבל את תשומת ליבו של שירוקו.

שירוקו ידע שהסגן עתיד להגיע, כך כשהרים את עיניו לרגע ראה אותו. דמוי אדם. בינה מלאכותית תהה שירוקו? הוא בירך את הסגן וביקש ממנו לדבר.

הסגן לא נעלב, בלאו הכי הוא לא אוכל ולא שותה, הוא מעדיף יעילות על שיחה קלה או שיחת נימוסין. הוא פתח: יש לי סיכום של מאה שנות עבודה של הקמת אזור הבנייה של ספינת-העל. לצערי הרב, במושבות שהקמנו סביב האזור מתחילה איזו מרידה של בני אדם ורובוטים פשוטים. לוח הזמנים שיצרתם עבורנו לא מאפשר הפסקה, אפילו לרגע.

שירוקו שאל מהם מבקשים המורדים. אהה, נענה, ימי שבתון, משכורת טובה יותר, אזורי מחייה אנושיים יותר. לגבי הרובוטים, אין להם דרישות, הם מזדהים עם העובדים.בוא ניסע לשם, הציע שירוקו. והם עלו על ספינת הסגן לכיוון אזורי העבודה.

היו חמישה איזורי העבודה . כל אחד מהן היה הלחם וחיבור של שביטים ענקיים, או חלקי כוכבים שנחתכו והובאו במיוחד לגאייה. בשל הידיעה איך מאריצים פלנטות, השתמשו המדענים והמהנדסים בגאיה כ-שמש, ואזורי העבודה היו לווינים, הם הותנעו באמצעות פצצות אטום מעידנים אחרים, כוסו במים בגז דמוי האטמוספירה של טרה. לקח לאזורים אלה כעשרים שנים להפוך לאזורים חיים, עם אטמוספירה מתאימה לבני אדם, ואז החלו לשנע בני אדם. השינוע נעשה באמצעות קמפיין ענק בו קראו לאנשים לבוא לעתיד חדש. והם באו ספינות תובלה ענקיות, מאות אלפים מצפים לעתיד חדש.

חבורת האלים הקימה בתי ספר למקצועות בניית ספינת העל, והפועלים למדו והעבדו בו זמנית. לא היו אמצעים חדשניים להתמרת גופות או להעתקת תודעות, זה לא היה חלק מהעתיד שהבטיחו, אבל נוצרו משפחות, רבייה ביולוגית טבעית לגמרי, שהבטיחה דורות רבים וכמויות בלתי נדלות של עובדים. בסוף המאה הראשונה לתחילת העבודות, קו מתאר עגלגל ועדין מאוד של ענק מלאכותי נראה בשמי גאיה. 

שירוקו הגיח מספינתו יחד עם הסגן ופנה מייד אל מנהיגי המורדים. הם לקחו אותו אל כפריהם, הראו לו את בתי החולים, את איזורי החקלאות, את העזובה, המחלות. שירוקו מדען של החיים. הבטיח לטפל הכי מהר.

כפי שגיליתי במסמכים מאותה תקופה, הוא כינס את אתנה, אודין, אל ורע וגם יהווה לדיון חירום. לפי המסמכים מצבם הכספי הכלכלי היה חסר תקדים בהיסטוריה הידועה של בני האדם. הם שלטו באימפריה, בכל תנועות הכספים בה. אפילו יש רמזים שכנופיות פשע שונות שילמו להם שוחד. הוחלט להכין תקציב ענק שיכסה את שיפור מצב אזורי העבודה מהיסוד, שיפור תנאי החיים, בתי החולים. הוקדמה גם אקדמיה לחיילים ולשופטים ולשומרים על חוק, שמטרתה העתיד בתוך ספינת-העל.

שירוקו בגוף רביעי שלו לקראת שנת 3000 פוגש את אתנה, היא בגוף החמישי שלה. הם זוג מאוהב, ומדי פעם הם מביאים ילדים לעולם. הילדים מפוזרים בעולמות האימפריה השונים, וההורים עוקבים, מנתבים ומפעילים אותם לצרכיהם. [ אם לא הבנתם, אז טמהארי היא בתם של שירוקו ואתנה. האם מה שאני יודע כיום היא יודעת? לא שאלתי אותה כי אני לחא יודע איפה היא כיום והאם היא עוד חיה כיום.]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה

קטע מיומנה של עדיה, כיתה יב

  חזרתי לדפדף בדפים על פרוייקט השורשים שהכנתי, לא מצאתי שם תשובה. אז כנראה אני ייחודית. ואז מכה בי מחשבה נוספת, קיבלת שכל ושילמת באיברי רביי...